Hallo mensen!
Enorm bedankt voor jullie leuke reacties en neem met beide handen de genoemde tips aan.
Ik zal eens wat gaan experimenteren met miniatuurtjes met diverse maltjes. Ik zal deze dan ook zeker voor mijn eigen in een boekje schrijven wat mijn bevindingen zijn. Daar had ik ook al eerder aan zitten denken zodat je op deze manier makkelijker de weg kan bepalen in wel richting ik op wil qua smaak, geur enz... Nogmaals dank dat ik open ben ontvangen met de leuke reacties, sorry voor mijn late reactie heb even tussendoor te druk gehad. Zo....nu maar weer eens tijd om de forum door te spitten om meer ideeen op te doen en ga mij voorbereiden op mijn net gekochte single malt genaamd McClelland's Islay, weer eens wat anders

Bovendien ben ik ook zeker geintereseerd in opendagen of bijeenkomsten waarbij Wiskey wordt geproeft ofwel proefdagen / proeverijen. Heb hier en daar wel wat sites gezien zoals bij de Mitra en Gall.
Verder ben ik mij ook gaan verdiepen in youtube filmpjes met Jock en Ralfy.
Zijn er nog meer nederlandse beeld reviews beschikbaar van andere of van iemand van deze forum?
Nu laat ik het er even bij met vragen stellen en laat het me maar allemaal op mij af komen en ga wat om mijn gemak uitzoeken naar een lekkere Wiskey in deze koude dagen!
Groetjes John uit Tilburg