Slainte, weer een liefhebber: Golliwog
Slainte, weer een liefhebber: Golliwog
Hallo whiskyliefhebbers, zal me even voorstellen. Ik ben Ed, kom uit de regio Hilversum en ben al jaren een groot liefhebber van de Schotse malts.
Vorig jaar voor het eerst (op de motor) naar Schotland geweest en daar de Aberfeldy distilleerderij bezocht. Wat een ervaring is dat toch. En wat een geweldig land is Schotland, niet alleen vanwege de whisky overigens.
Ik heb samen met een maatje van me de afgelopen jaren heel wat malts laten passeren en we proberen elkaar nog steeds met elke mogelijke gelegenheid elkaar een voor ons nog onbekende malt cadeau te doen.
Zelf heb ik een voorkeur voor de rokerigheid en jodiumsmaak van de Islay's in het algemeen en Ardbeg in het bijzonder. De lekkerste malt die ik tot nu toe heb gedronken was dan ook een Ardbeg Uigeadial. Maar met een springbank Cask strength mogen ze me ook straffen (is geen Islay maar wel erg lekker).
Ik hoop hier nog veel tips op te doen voor nog veel mooie glazen.
groet Ed
Vorig jaar voor het eerst (op de motor) naar Schotland geweest en daar de Aberfeldy distilleerderij bezocht. Wat een ervaring is dat toch. En wat een geweldig land is Schotland, niet alleen vanwege de whisky overigens.
Ik heb samen met een maatje van me de afgelopen jaren heel wat malts laten passeren en we proberen elkaar nog steeds met elke mogelijke gelegenheid elkaar een voor ons nog onbekende malt cadeau te doen.
Zelf heb ik een voorkeur voor de rokerigheid en jodiumsmaak van de Islay's in het algemeen en Ardbeg in het bijzonder. De lekkerste malt die ik tot nu toe heb gedronken was dan ook een Ardbeg Uigeadial. Maar met een springbank Cask strength mogen ze me ook straffen (is geen Islay maar wel erg lekker).
Ik hoop hier nog veel tips op te doen voor nog veel mooie glazen.
groet Ed
0 x
Re: Slainte, weer een liefhebber
Golliwog schreef:Haha grapjas
Nu je dat zegt en ik het verontwaardigd nog eens goed lees, lees ik dat ik het verkeerd geïnterpreteerd heb

0 x
Re: Slainte, weer een liefhebber: Golliwog
Welkom Ed.
Zeker op de motor lijkt me dat inderdaad prachtig !
.....De lekkerste malt die ik tot nu toe heb gedronken was dan ook een Ardbeg Uigeadial.
Wellicht iets voor: Mijn top whisky tot op heden (o.b.v. méérdere borrels)
Zeker op de motor lijkt me dat inderdaad prachtig !
.....De lekkerste malt die ik tot nu toe heb gedronken was dan ook een Ardbeg Uigeadial.
Wellicht iets voor: Mijn top whisky tot op heden (o.b.v. méérdere borrels)
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Hoi Ed, welkom! Nu je hier bent aangekomen weet je zeker dat je nooit meer van de whisky af komt 
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Welkom.
Op de motor door Schotland, dat wil ik je zeker een keer nadoen
Het liefst op die Ardbeg chopper overigens, maar ik vrees dat die niet veel zal rijden.
Op de motor door Schotland, dat wil ik je zeker een keer nadoen

Het liefst op die Ardbeg chopper overigens, maar ik vrees dat die niet veel zal rijden.
0 x
- Japie Krekel
- Senior

Welkom Ed, op dit fantastisch whisky forum.
En met de (whisky)tips op dit forum zal het zeker goed komen.

En met de (whisky)tips op dit forum zal het zeker goed komen.

0 x
Welkom Ed!
Golliwog, hoe kom je daar bij? Ik had er van gehoord, maar ik heb het toch nog even moeten googelen. Lijk je er soms op
?
Golliwog, hoe kom je daar bij? Ik had er van gehoord, maar ik heb het toch nog even moeten googelen. Lijk je er soms op
0 x
Thanks voor het welkom guys. Ik ga me hier wel vermaken. Mijn favoriet is inmiddels aangepast. OCTOMORE wow
0 x
-
StefanVdHeuvel
- Senior

Golliwog schreef:Thanks voor het welkom guys. Ik ga me hier wel vermaken. Mijn favoriet is inmiddels aangepast. OCTOMORE wow
Dat deed je snel!
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”