Even voorstellen: Ozzie
Even voorstellen: Ozzie
Hoi,
Mijn naam is Oscar en mijn interesse in Whisky is onstaan sinds dat ik dit jaar een eigen variant op de Cape Wrath Trail heb gelopen met mijn neef.
Verder ben ik een soort van beginner op het gebied van Whisky. Recentelijk heb ik twee Whisky's aan mijn (nog niet bestaande) collectie toegevoegd. De Glenfiddich van 15 jaar en de Talisker 57 North.
Ben benieuwd wat ik op dit forum kan lezen, leren en ontdekken.
Groetjes,
Oscar
Mijn naam is Oscar en mijn interesse in Whisky is onstaan sinds dat ik dit jaar een eigen variant op de Cape Wrath Trail heb gelopen met mijn neef.
Verder ben ik een soort van beginner op het gebied van Whisky. Recentelijk heb ik twee Whisky's aan mijn (nog niet bestaande) collectie toegevoegd. De Glenfiddich van 15 jaar en de Talisker 57 North.
Ben benieuwd wat ik op dit forum kan lezen, leren en ontdekken.
Groetjes,
Oscar
0 x
Re: Even voorstellen: Ozzie
Welkom Oscar.
Cape Wrath Trail, dat moest ik even opzoeken. Je hebt in elk geval Schotland van heel dichtbij gezien en gevoeld
Twee mooie drams overigens
Cape Wrath Trail, dat moest ik even opzoeken. Je hebt in elk geval Schotland van heel dichtbij gezien en gevoeld
Twee mooie drams overigens
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Inderdaad van dichtbij gevoeld... tot over m'n knieën zelfs...
Ook zelf turf gestookd in een openhaard, dat maakt het erg leuk als je b.v. een Ardbeg Supernova proeft.
Ook zelf turf gestookd in een openhaard, dat maakt het erg leuk als je b.v. een Ardbeg Supernova proeft.
0 x
-
StefanVdHeuvel
- Senior

Welkom op het forum Oscar.
Door schotland banjeren is ook een toekomstige droom van mij, wat stoer dat jij er al bent geweest!
Veel plezier op het forum!
Door schotland banjeren is ook een toekomstige droom van mij, wat stoer dat jij er al bent geweest!
Veel plezier op het forum!
0 x
- Japie Krekel
- Senior

Welkom Oscar op dit fantantisch.
Wij kunnen jou verzekeren dat je op dit forum veel kan lezen, leren, ontdekken en wat nog niet veel meer.
Zelf heb ik een aantal voetsporen achtergelaten op de Schotse bodem, maar bijlange na niet zoveel als jij.
Ik heb geen turf gestoken maar wel gepikt

Wij kunnen jou verzekeren dat je op dit forum veel kan lezen, leren, ontdekken en wat nog niet veel meer.
Zelf heb ik een aantal voetsporen achtergelaten op de Schotse bodem, maar bijlange na niet zoveel als jij.
Ik heb geen turf gestoken maar wel gepikt

0 x
Kijk eens aan, de Prince of Darkness zelf op het forum. En hij spreekt nog Nederlands ook. Welkom! 

0 x
-
StefanVdHeuvel
- Senior

Dropkick schreef:Kijk eens aan, de Prince of Darkness zelf op het forum. En hij spreekt nog Nederlands ook. Welkom!
Nee, da´s Ozzy (met een Y)...
0 x
StefanVdHeuvel schreef:Dropkick schreef:Kijk eens aan, de Prince of Darkness zelf op het forum. En hij spreekt nog Nederlands ook. Welkom!
Oh.
Kijk eens aan, de Nederlandse (pre-mortale) Reïncarnatie van de Prince of Darkness zelf op het forum. En hij spreekt (vanzelfsprekend) nog Nederlands ook. Welkom!

0 x
Matthijs, whiskynerd.
Hmmm.... Prins van het donker... daar had ik nog bij stil gestaan.
Voor volgend jaar staat een, iets korter, rondje Knoydart op het programma. Met een bezoek aan The Old Forge.
Voor volgend jaar staat een, iets korter, rondje Knoydart op het programma. Met een bezoek aan The Old Forge.

0 x
StefanVdHeuvel schreef:Dropkick schreef:Kijk eens aan, de Prince of Darkness zelf op het forum. En hij spreekt nog Nederlands ook. Welkom!
Pfff. Slakken, zout!

0 x
-
StefanVdHeuvel
- Senior

Dropkick schreef:StefanVdHeuvel schreef:Dropkick schreef:Kijk eens aan, de Prince of Darkness zelf op het forum. En hij spreekt nog Nederlands ook. Welkom!
Pfff. Slakken, zout!
Hah, goed is goed hè!
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”