TurboMcKwek

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
TurboMcKwek
Forum goeroe
Forum goeroe

TurboMcKwek

Ongelezen berichtdoor TurboMcKwek » 24 Aug 2026, 14:19

10+ jaar later… de (whisky)wereld is flink veranderd.

En niet alleen de whiskywereld, mijn gebruikersnaam heeft ook een wijziging ondergaan.

Vanaf heden ga ik online door als: TurboMcKwek.

Enerzijds omdat de meesten mij ondertussen toch wel (persoonlijk) kennen, anderzijds omdat privacy toch wel een dingetje is en een schuilnaam is wat dat betreft ‘wat veiliger’. Verder veranderd er weinig; ik zal nog steeds irritant in het rond kwaken.

Achtergrond van de nieuwe gebruikersnaam vindt zijn origine deels op dit forum; ooit geopperd door Oogadal, en is onderling altijd blijven hangen. Daarnaast hang ik regelmatig in de lucht rond en (zie bovenstaand) kwaak ik veel.

Nog even een korte samenvatting:
Sören, ondertussen 37, woonachtig in Zuid-Spanje. In 2015 lid geworden van HWF, veel avonturen beleefd, vrienden en kennissen gemaakt, heel veel prachtige whisky mogen proeven en leuke whiskyfeitjes leren kennen. Mooie whiskyreis gemaakt, en een volgende staat voor Maart/April op de planning. Gek op (peated) sherry. Ledaig-gekkie!

Ook op WB zal ik voortaan doorgaan onder de naam TurboMcKwek.

Neem er nog eendje,

Sören
19 x
2 ∞ & →

Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: TurboMcKwek

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 25 Aug 2026, 10:21

Nou, we hebben een Kwek, een Kwak (Quak), het is wachten op Kwik (Quick), Kwok en Kwuk!

Leuk om je als 'herintreder' weer actief te zien hier Sören!
Is hier lang veel te stil geweest dus kom maar op met je input!

Grz, Kwaak.....Euh.....Quak
2 x
Afbeelding

defeatless
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor defeatless » 25 Aug 2026, 10:44

Kijk nou! He is back! But now as TurboMcKwek!

Wel fijn om te merken dat de oudgedienden zich af en toe laten horen na een tijdje stil te zijn geweest.
De bubbel is gebarsten en de fans van het eerste uur komen weer boven drijven!

Wat heb je de laatste paar jaar zoal uitgespookt op whiskygebied?
0 x

TurboMcKwek
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor TurboMcKwek » 26 Aug 2026, 01:30

Thanks allemaal :hoera .

Ik ben een beetje op-en-af geweest qua whisky. Vooral veel ontdekt op speciaal bier-gebied (en ook lange tijd zelf gebrouwen). Er zijn periodes geweest dat de enige whisky waarmee ik in contact kwam de barrel-aged bieren waren. Allemaal ook reuzelekker natuurlijk, maar niet de ‘real deal’.

Daarnaast is er in zowel het werk- en privéleven heel wat veranderd. Ondertussen loopt hier een kleine McKwek rond, met energie van een Turbo. Dus de vrije middag & avondjes zijn op één hand te tellen.
3 x
2 ∞ & →

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”