voorstellen Ryan
Geplaatst: 22 Jun 2026, 11:31
hallo allen,
een paar jaar geleden ben ik op aanraden van een vriend en groot whiskyliefhebber (angatta op dit forum geloof ik) lid geworden. Maar somehow nooit verder iets mee gedaan. Ik kan wel allemaal mooie verhalen ophangen over mijn voorliefde voor Whisky, maar ik merk dat ik de afgelopen jaren gewoon heel graag een mooie Macallan kan drinken, en dat is het dan wel. Vroeger gingen we ieder jaar naar het whiskyfestival, kochten per kwartaal fraaie flessen met een groepje liefhebbers, maar dat is gewoon een beetje doodgebloed.
Nu heb ik de afgelopen tijd whiskies die ik ooit gekocht heb tevoorschijn gehaald en wil die ofwel zelf opdrinken, of voor een schappelijke prijs verkopen. Ik heb geen idee of ik dat hier kan doen. ik zal mij de komende tijd een beetje inlezen in de regels voor aanbod voordat ik zomaar iets neerzet.
Mijn 'collectie' is overigens heel beperkt, 16 flessen totaal, dus heel bescheiden. Geen idee of ik dat in dit bericht moet zetten.
Misschien zorgt wat tijd op dit forum juist wel weer voor het opbloeien van oude whiskyliefde, maar leek mij iig netjes om even iets te vermelden, voordat ik op een bepaald moment op de aanbodpagina terecht kom.
cheers,
Ryan
een paar jaar geleden ben ik op aanraden van een vriend en groot whiskyliefhebber (angatta op dit forum geloof ik) lid geworden. Maar somehow nooit verder iets mee gedaan. Ik kan wel allemaal mooie verhalen ophangen over mijn voorliefde voor Whisky, maar ik merk dat ik de afgelopen jaren gewoon heel graag een mooie Macallan kan drinken, en dat is het dan wel. Vroeger gingen we ieder jaar naar het whiskyfestival, kochten per kwartaal fraaie flessen met een groepje liefhebbers, maar dat is gewoon een beetje doodgebloed.
Nu heb ik de afgelopen tijd whiskies die ik ooit gekocht heb tevoorschijn gehaald en wil die ofwel zelf opdrinken, of voor een schappelijke prijs verkopen. Ik heb geen idee of ik dat hier kan doen. ik zal mij de komende tijd een beetje inlezen in de regels voor aanbod voordat ik zomaar iets neerzet.
Mijn 'collectie' is overigens heel beperkt, 16 flessen totaal, dus heel bescheiden. Geen idee of ik dat in dit bericht moet zetten.
Misschien zorgt wat tijd op dit forum juist wel weer voor het opbloeien van oude whiskyliefde, maar leek mij iig netjes om even iets te vermelden, voordat ik op een bepaald moment op de aanbodpagina terecht kom.
cheers,
Ryan