Even voorstellen: chrisb
Even voorstellen: chrisb
Hierbij wou ik me even voorstellen als nieuwe member bij het Whisky forum
Ooit in het wereldje begonnen met de blends en bourbons daarna overstapt naar de single malts.
Na verscheidene keren proeverijen meegemaakt te hebben in Nederland (helaas nog niet afgereist naar Schotland voor mooie whisky tochten) zelf thuis met vrienden proeverijen gedaan en verzamelen van leuke whisky (zonder de farbstoffen)
Momenteel staan er in mijn 3 vitrine kasten zowel gangbare als collectie flessen.
Pronkstukken in mijn ogen zijn toch wel de 2 Highland Park 25y (1 in de oude fles en 1 in de nieuwe fles), Mystery Speyside 1969, Wilson&Morgan Caol Ila 16y en de Strathisla 30y.
Mijn sample flesje van de Bowmore 30y is helaas bijna leeg, jammer dat die bij ongeveer elke shop 'out of stock is'
Ooit in het wereldje begonnen met de blends en bourbons daarna overstapt naar de single malts.
Na verscheidene keren proeverijen meegemaakt te hebben in Nederland (helaas nog niet afgereist naar Schotland voor mooie whisky tochten) zelf thuis met vrienden proeverijen gedaan en verzamelen van leuke whisky (zonder de farbstoffen)
Momenteel staan er in mijn 3 vitrine kasten zowel gangbare als collectie flessen.
Pronkstukken in mijn ogen zijn toch wel de 2 Highland Park 25y (1 in de oude fles en 1 in de nieuwe fles), Mystery Speyside 1969, Wilson&Morgan Caol Ila 16y en de Strathisla 30y.
Mijn sample flesje van de Bowmore 30y is helaas bijna leeg, jammer dat die bij ongeveer elke shop 'out of stock is'
0 x
Re: Even voorstellen: chrisb
Welkom, Chris!
Hierbij wat tips:
Zie de onderwerpen:
Poll: Whisky bijkleuren of karamel verbieden ?
Whisky gekleurd met karamel ?
Misschien heb je al een Whiskybase of lijkt het je leuk die te gebruiken: Whiskybase, hoe werkt het ? .. of hoe krijg ik het werkend ?
Veel plezier hier!
Hierbij wat tips:
chrisb schreef:verzamelen van leuke whisky (zonder de farbstoffen)
Zie de onderwerpen:
Poll: Whisky bijkleuren of karamel verbieden ?
Whisky gekleurd met karamel ?
chrisb schreef:Momenteel staan er in mijn 3 vitrine kasten zowel gangbare als collectie flessen.
Misschien heb je al een Whiskybase of lijkt het je leuk die te gebruiken: Whiskybase, hoe werkt het ? .. of hoe krijg ik het werkend ?
chrisb schreef:Mystery Speyside 1969[/url]
Bedoel je misschien de 1966? Van Van Wees? Die is in ieder geval erg lekker!![]()
Veel plezier hier!
0 x
Hoi Jay
Nee ik heb echt 2 van de 1969 editie (een fles nummer 4 en 30, waarvan de 4 dicht blijft en de 30 nog half is
)
De 1966 word ergens in November weer verwacht op fles hoorde ik tijdens een tasting
Thnx for the tip vd Whiskybase ik heb even de flessen toegevoegd.
Helaas kan je niet meer flessen van dezelfde vintage toevoegen
heb 2 Ardbeg Uigeadail en dus 2 van de mystery speyside
Nee ik heb echt 2 van de 1969 editie (een fles nummer 4 en 30, waarvan de 4 dicht blijft en de 30 nog half is
De 1966 word ergens in November weer verwacht op fles hoorde ik tijdens een tasting
Thnx for the tip vd Whiskybase ik heb even de flessen toegevoegd.
Helaas kan je niet meer flessen van dezelfde vintage toevoegen
0 x
chrisb schreef:Helaas kan je niet meer flessen van dezelfde vintage toevoegen
Volgens mij kan dat wel, hoor! Gewoon nogmaals naar die fles en dan op de knop "Add to my collection" klikken. Dan kun je bijvoorbeeld aangeven via My Collection > My Lists dat de een open is en de ander gesloten.
0 x
thnx ik zag -1 erbij staan en dacht toen dat je die dan er weer uit haalde, maar het werkt 
Ps ik zag dat jij de Glenmorangie Nectar D'Or al geopend had, ik zat te twijfelen of ik de Original of de Nectar d'or ging meenemen, is het iets?
Ps ik zag dat jij de Glenmorangie Nectar D'Or al geopend had, ik zat te twijfelen of ik de Original of de Nectar d'or ging meenemen, is het iets?
0 x
Welkom Chris.
Op het forum moet je wellicht nog even de weg vinden maar "in de whisky" ben je al lekker op dreef
Op het forum moet je wellicht nog even de weg vinden maar "in de whisky" ben je al lekker op dreef

0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
chrisb schreef:ik zag dat jij de Glenmorangie Nectar D'Or al geopend had, (...) is het iets?
Jahoor! Zie ook de Tasting notes!
0 x
dank u allen
@ Piet, haha valt nog wel mee toch
ben eigenlijk mijn verlanglijstje aan het 'afwerken' al weet ik dat ik er zekers 1 van de lijst kan strepen die ik niet zal gaan 'krijgen' (Bowmore 30y)
@ Piet, haha valt nog wel mee toch
ben eigenlijk mijn verlanglijstje aan het 'afwerken' al weet ik dat ik er zekers 1 van de lijst kan strepen die ik niet zal gaan 'krijgen' (Bowmore 30y)
0 x
spyroman schreef:dank u allen
@ Piet, haha valt nog wel mee toch![]()
Piet zie privebericht, ik was dus verkeerd aangelogd.
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”