Een goede investering?
Een goede investering?
Een flauwe headline doet het altijd goed dacht ik zo.
Ik ben Rookie, drink al aardig wat jaartjes whisky en whiskey maar dus nog steeds een Rookie. Talisker was mijn eerste echte whisky, maar mag graag lekker breed proeven.
Festivallen zijn leuk, Den Haag een paar keer gehad en ook naar Gent geweest. Die laatste was fijner, want relaxter en dat past bij proeven aldus ikzelf. Kom uit de provincie Utrecht, plaats met alleen de bekende ketens helaas.
Lurk al aardig lang, maar nu toch een account aangemaakt. Al meerdere keren mooie initiatieven voorbij zien komen en daar had ik graag aan meegedaan, van Range Shares tot aan Genever. Erg mooi om allemaal te zien, maar zou nog beter zijn om eraan mee te doen.
Mijn bijdrage zal vooral deelname zijn aan deze tastings en hier en daar ga ik wat samples op de kop tikken, zowel voor mijzelf als wat maten. Verwacht geen ronkende tasting notes, maar hoop toch mijn plekje binnen de kring te kunnen vinden.
Gegroet, Rookie
Ik ben Rookie, drink al aardig wat jaartjes whisky en whiskey maar dus nog steeds een Rookie. Talisker was mijn eerste echte whisky, maar mag graag lekker breed proeven.
Festivallen zijn leuk, Den Haag een paar keer gehad en ook naar Gent geweest. Die laatste was fijner, want relaxter en dat past bij proeven aldus ikzelf. Kom uit de provincie Utrecht, plaats met alleen de bekende ketens helaas.
Lurk al aardig lang, maar nu toch een account aangemaakt. Al meerdere keren mooie initiatieven voorbij zien komen en daar had ik graag aan meegedaan, van Range Shares tot aan Genever. Erg mooi om allemaal te zien, maar zou nog beter zijn om eraan mee te doen.
Mijn bijdrage zal vooral deelname zijn aan deze tastings en hier en daar ga ik wat samples op de kop tikken, zowel voor mijzelf als wat maten. Verwacht geen ronkende tasting notes, maar hoop toch mijn plekje binnen de kring te kunnen vinden.
Gegroet, Rookie
14 x
Re: Een goede investering?
Ik stel voor dat je de game of thrones serie koopt of wat figuurzaagwerk..
Nee zonder gein, leuk dat je je hebt aangemeld welkom.
Heel veel plezier en dat je maar zo lang mogelijk mag/kan doorproeven..
Nee zonder gein, leuk dat je je hebt aangemeld welkom.
Heel veel plezier en dat je maar zo lang mogelijk mag/kan doorproeven..
1 x
Welkom op het forum en laat het forum voor jou een goede investering zijn 
0 x
Welkom! En ik heb horen fluisteren, dat Genever een uitstekende investering is... in je lever!
Veel proef- en leesplezier en ik hoor het wel als ik een Genever-sampleset voor je moet/mag maken
Mvg, Roelof (a.k.a. Uridium)
Veel proef- en leesplezier en ik hoor het wel als ik een Genever-sampleset voor je moet/mag maken
Mvg, Roelof (a.k.a. Uridium)
0 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Welkom Rookie,
Extra investeringen in content kan dit forum altijd gebruiken!
Succes en plezier daarbij!
NB uit de regio Utrecht en je gaat graag naar relaxte festivals. Dan zou je toch het WTF in de spoorwegkathedraal moeten bezoeken?
Greetz, Andre
Extra investeringen in content kan dit forum altijd gebruiken!
Succes en plezier daarbij!
NB uit de regio Utrecht en je gaat graag naar relaxte festivals. Dan zou je toch het WTF in de spoorwegkathedraal moeten bezoeken?
Greetz, Andre
0 x
Dank jullie wel!
@Andre, afgelopen jaar geweest! Mooie locatie en lekker in de buurt.
@Roelof, ik had je al in de smiezen
je gaat nog van me horen.
@Andre, afgelopen jaar geweest! Mooie locatie en lekker in de buurt.
@Roelof, ik had je al in de smiezen
2 x
- Reichenbach
- Moderator

Welkom op het forum Rookie!
Groet, Richard
Groet, Richard
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
- Thewowbar1986
- Top bijdrager

Welkom hier op het forum, groeten. Cheers 

0 x
‘’Always carry a flagon of whisky in case of snakebites, furthermore always cary a small snake.’’
Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86
Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”