Ik ben Matthijs, 20 jaartjes oud (ofja... jong) en heb me hier aangemeld om te gaan verdiepen in onze lievelingsdrank.
Er is veel activiteit en gezelligheid op het forum, dus hoop hier regelmatig een kijkje te komen nemen.
Recentelijk heb ik een leuke whiskyvat gekregen waarin m'n flessen opgeborgen staan, de deurtjes moeten nog afgewerkt worden maar wanneer hij klaar is zal ik deze zeker aan jullie showen.
Vorig jaar augustus/september ben ik dankzij goede en sterke hulp van een pittige alcoholverslaving 'genezen'. Het heeft me geleerd om te genieten van een drank. Sinds die tijd is de liefde voor whisky toe genomen, het is een sfeer- en stijlvolle drank wat in combinatie met een goed sigaartje voor mij een echt geniet moment kan maken.
Ondertussen heb ik al redelijk wat verzameld, voor mij als beginneling een prima verzameling maar wil dit in de toekomst gaan uitbreiden met specialere whisky's.
Glenfiddich 12y
Glenfiddich 15y
Johnnie Walker 12y Black label
Johnnie Walker 15y Green label
Chivas Regel 12y
Glenlivit 12y
Jameson IPA + stout + triple (set van 3 kleinere flesjes)
Grant's triple wood
Tullamore Dew
Jack Daniels Honey (
Afijn, jullie zijn weer een beetje op de hoogte. Prettig weekend verder en tot ziens op het forum hier.

.