Voorstellen..
-
Bart Liebens
- Nieuwkomer

Voorstellen..
Hoi liefhebbers van een lekker glaasje,
Ik ben Bart woonachtig in Bree uit het prachtige Belgie.
Ik neem nu eens even de tijd om wat neer te typen.
Ik lees af en toe graag eens mee op dit forum en zal me er proberen aan te zetten om af en toe ook wat bij te dragen.
Ik ben ondertussen 47 jaar en ben het laatste jaar af en toe een flesje aan het kopen.
Om me wat meer te verdiepen in de materie ben ik zodoende op dit forum terechtgekomen.
Voorlopig heb ik eigenlijk nog geen whisk(e)y tegengekomen wat ik niet lekker mag noemen.
Ik snak naar tijden waar er nog eens een degustatie gegeven kan worden om wat verschillende soorten lekkers te proeven onder begeleiding van kenners en opening van coronavrije whiskybeurzen.
Zodoende alvast bedankt voor iedereen die bijdraagt aan dit forum zodat we toch een beetje onze honger naar kennis kunnen stillen.
Ik ben Bart woonachtig in Bree uit het prachtige Belgie.
Ik neem nu eens even de tijd om wat neer te typen.
Ik lees af en toe graag eens mee op dit forum en zal me er proberen aan te zetten om af en toe ook wat bij te dragen.
Ik ben ondertussen 47 jaar en ben het laatste jaar af en toe een flesje aan het kopen.
Om me wat meer te verdiepen in de materie ben ik zodoende op dit forum terechtgekomen.
Voorlopig heb ik eigenlijk nog geen whisk(e)y tegengekomen wat ik niet lekker mag noemen.
Ik snak naar tijden waar er nog eens een degustatie gegeven kan worden om wat verschillende soorten lekkers te proeven onder begeleiding van kenners en opening van coronavrije whiskybeurzen.
Zodoende alvast bedankt voor iedereen die bijdraagt aan dit forum zodat we toch een beetje onze honger naar kennis kunnen stillen.
12 x
- Raymond CS
- Senior

Re: Voorstellen..
Welkom op het forum Bart 

1 x
Sta altijd open voor mooie aanbiedingen. Stuur gerust een pb.
- Reichenbach
- Moderator

Welkom op het forum Bart, en ook net als jij hopend op betere tijden. Tot die tijd zullen we ons met het forum moeten behelpen. Al komen er hier ook heel leuke initiatieven voorbij.
1 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
- Thewowbar1986
- Top bijdrager

Welkom hier Bart, Bree dat is niet zo heel heel gek ver...hopelijk tot snel ergens met een dram!! 

1 x
‘’Always carry a flagon of whisky in case of snakebites, furthermore always cary a small snake.’’
Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86
Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86
Welkom Bart.
Wat het Forum aangaat gaat dat zeker goedkomen.
Dat andere daar gaan we gemakshalve ook maar vanuit
Maak er wat van, groet Cor
Wat het Forum aangaat gaat dat zeker goedkomen.
Dat andere daar gaan we gemakshalve ook maar vanuit
Maak er wat van, groet Cor
1 x
Hoi Bart, welkom op het forum.
In Bree zit Huis Aerts, die hebben een leuke collectie staan, maar daar ben je vast al geweest vermoed ik.
In Bree zit Huis Aerts, die hebben een leuke collectie staan, maar daar ben je vast al geweest vermoed ik.
1 x
Hoi Bart,
Welkom op het forum. En verdorie we wonen bijna langs elkaar (ik ben van Neeroeteren).
Indien we ooit eens een dram kunnen delen, laat het maar weten. Ik heb wel wat voor je staan.
Veel plezier op het forum!
Olivier
Welkom op het forum. En verdorie we wonen bijna langs elkaar (ik ben van Neeroeteren).
Indien we ooit eens een dram kunnen delen, laat het maar weten. Ik heb wel wat voor je staan.
Veel plezier op het forum!
Olivier
1 x
Welkom Bart, wens je een leuke en leerzame tijd op het forum. Rustig aan beginnen. Komt het allemaal goed.

1 x
Steady as she goes
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”