Ik ben weer terug van weg geweest. Een paar jaar ouder en een aantal aardig hectische/drukke jaren achter de rug. Daardoor geen tijd/zin gehad om actief te blijven op het forum. O.a. een verhuizing, verbouwingen van onder tot boven, voor het eerst vader geworden, veranderingen qua werk en langdurige ziekte (lichamelijk). Inmiddels is de rust weder gekeerd en leek het me een goed moment om de draad hier weer (positief) op te pakken
Voor degenen die me nog niet kennen:
Mijn naam is Arthur, bouwjaar 1988. Ik ben eerder al actief geweest onder een andere alias, toen kort onder deze en daarmee pak ik de draad nu weer op.
Verzot op alles wat met Whisky en Schotland te maken heeft. Reizen is een passie. Verder ben ik veel met het gezin en de hond in de natuur te vinden en spendeer m’n tijd graag met het low&slow BBQen. Erg muziekzaal ben ik niet maar ik probeer mezelf sinds een jaartje de Banjo aan te leren in de bluegrass stijl. Lastig zat...
Sinds een klein jaartje ben ik een goede dikke longfiller sigaar ook erg gaan waarderen naast een goed glas. Daar zit best een leuke wereld achter om te ontdekken.
Door de jaren heen al aardig wat unieke dingen op whiskygebied mogen beleven. O.a. 4 whisky reizen, 37 distillery’s visits en de nodige festivals.
Ik heb een brede smaak met een voorkeur voor het vaak kruidige, subtiele karakter van rijpingen op refill vaten.
Samen met 4 maten al een aardig portfolio aan vatdelen op kunnen bouwen via de Casqueteers en via de WCOC. Met hen doe ik ook +/- 6x per jaar thema tastings.
Naast whisky drink ik graag speciaalbier, op z’n tijd een lekkere boerse, robuuste Armagnac en zo nog wat andere distillaten.
Groeten,
Arthur

.