Pagina 1 van 1

Dave uit Arnhem

Geplaatst: 18 Jul 2020, 23:07
door DaveL
Hallo.
Ik ben Dave nieuw op dit forum, ik hoop wat nieuwe dingen te leren over wisky
Groetjes

Re: Dave uit Arnhem

Geplaatst: 19 Jul 2020, 10:10
door Rien68
Welkom Dave!

Re: Dave uit Arnhem

Geplaatst: 19 Jul 2020, 17:22
door Daan
Welkom op het forum Dave! :Slainte

Re: Dave uit Arnhem

Geplaatst: 19 Jul 2020, 22:53
door Tris
Welkom Dave, veel plezier hier! :duimop

Re: Dave uit Arnhem

Geplaatst: 20 Jul 2020, 01:25
door Freezeroz
Welkom op het whisky forum Dave :Slainte.

Groet Roelof