Beter laat dan nooit - Eldo

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Eldo
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Beter laat dan nooit - Eldo

Ongelezen berichtdoor Eldo » 07 Jan 2020, 18:56

Beste mede-liefhebbers,

Helaas is er wat commotie ontstaan om mijn poging tot verkoop van whisky zonder juiste introductie. Ik schaam mij diep. Hier dan alsnog de juiste verkondigingen:

Mijn naam is Ewoud, 36 jaar en sinds enige tijd ook actief als amateur whisky verzamelaar/kwaliteitsmanager. Door de jaren heen wat flesjes op de plank gezet die inmiddels overbodig zijn geworden vandaar ook mijn andere post in het aanbod gedeelte om hier afstand van te doen. Qua smaak heb ik een aantal toppers in mijn geheugen zitten wat vooralsnog boven al het andere lekkers uitsteekt. Hieronder valt: Glengoyne 25, Old Pulteney 21, oude Caol Ila's (20y+) en daarnaast eigenlijk alles wat een beetje dik stroperig in het glas walst, lekkere sherrytonen omvat en niet extreem overpeated is.

Houd vooral de post in het aanbod gedeelte in de gaten, er komen vanaf mijn kant nog wat lekkere flesjes aan die een nieuw baasje zoeken!

Gr

Ewoud :Party
4 x

Daan
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Re: Beter laat dan nooit

Ongelezen berichtdoor Daan » 07 Jan 2020, 19:39

Laat ik dan gewoon ook de eerste zijn om je welkom te heten op het forum Ewoud! :Slainte

De commotie was van mijn kant overigens niet zozeer doordat je al een tijdje lid was maar nog niks had gepost, dat gebeurt op zich vaker.
Ik schrok een beetje van de GD prijzen, dat was alles. Ik zie dat ze inmiddels een nieuw baasje hebben gevonden.
Ik hoop vooral dat je naast handelen ook geniet van wat dit forum nog meer te bieden heeft. Ervaringen delen, samples zoals de rangeshare, etc.
Kortom, nogmaals welkom!
0 x
The glass can be half empty or half full. As long as there's whisky in it.

Afbeelding

Eldo
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor Eldo » 07 Jan 2020, 20:13

Bedankt Daan! :goedgedaan

Tsjah die prijzen. Mijn strategie is als volgt: ik google de fles, kijk naar de huidige prijs en probeer daar wat onder te zitten. Ik heb mij niet goed genoeg verdiept in de gangbare prijzen op dit forum, misschien als ik een middagje vrij heb zal ik het aanbod gedeelte eens goed doorspitten :dancing

Zal zeker eens kijken naar de andere onderwerpen op dit forum!

:bottomsup
0 x

Boysky
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Boysky » 08 Jan 2020, 00:09

Hey Ewoud, wij hadden elkaar al netjes voorgesteld :bigsmile maar bij deze welkom op het forum! Dat had ik nog niet gezegd.

Ik ben sws blij dat ik een GD heb weten te bemachtigen, valt de afgelopen paar weken niet mee met snelle Daan hier op het forum :respect
Na van de schrik te zijn bekomen was het goed onderhandelen met je, een tevreden baasje dus!

Veel plezier met doorspitten :Slainte
0 x
Afbeelding
Het is je Boy!

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”