Ik zal me ook even netjes voorstellen. Mijn naam is Boy, dit weekend wordt ik 40 en hoop weer een mooi flesje whisky voor me verjaardag te krijgen

Highlands, Speyside en Campbeltown komen mijn lekkerste/mooiste whiskies vandaan... tot nu toe dan, ik ben nog maar net aan echt aan het ontdekken.
Vorig jaar ging het fout toen ik mezelf trakteerde op een fles GD Allardice. Altijd al een iets meer als gemiddeld liefhebber geweest maar bij de eerste slok ging er een wereld voor me open! Was me het geld dubbel en dwars waard. Het enige nadeel dat de lat vanaf toen ‘iets’ hoger lag als daarvoor..

Nu ruim een jaar later en me plank weer wat voller met andere mooie whiskies kom ik er achter dat ik te zuinig ben geweest op me fles Allardice. De wereld aan smaak en geuren waar ik eerst niet genoeg van kon krijgen heeft nu een zure metaal achtige bijsmaak... zwaar balen die had eerder naar de bodem gemoeten denk ik nu..
Tijd om me beter in te lezen en nog meer pareltjes te ontdekken. Gaat helemaal goed komen hier

Groeten Boy