Even "de goedendag doen" uit Zeeland (Goes). Ben Vincent 39 jaar en kom dus uit Zeeland.
Sinds 2003 is de interesse er voor whisk(e)y. Sedert 2007 ben ik er echt ingedoken en ben me gaan inlezen. Nu dan ook hier maar eens lid geworden. In de loop der tijd een aardig collectie opgebouwd door te kopen en kado's <-
Al met al nu een flesje of 40 die voornamelijk van de eilanden komen en Speyside een enkele bourbon voor de zoetekauw.
Denk aan Lagavulin, Port Ellen Balvenie Banff. Kan op zijn tijd een echt turfbeest (Octomore) waarderen en dan weer een zoete 25 yrs Speyside met bloemtjes en fruitjes.
Ben in eerste instantie lid geworden om te lezen en wie weet als ik los ben mijn beperkte (in mijn ogen) kennis over te dragen.
Ben recent in Schotland geweest op eigen houtje om een aantal distills te bezoeken. Dit is een unieke ervaring geweest welke het respect en waardering voor whisky enorm heeft doen toenemen. Ben geweest bij Aberlour, Balvenie, Maccallan en Cardhu. Het plan was ook om Tomintoul aan te doen maar door het slechte weer(sneeuw) was dit niet te doen.

, nog een Zeeuw hier op het forum. Van harte welkom hier op dit forum. Veel leesplezier toegewens vanuit een enigzins druilerig Zierikzee.