Jean-Marie van whisky-distilleries.info

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
jmputz
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Jean-Marie van whisky-distilleries.info

Ongelezen berichtdoor jmputz » 26 Sep 2009, 09:18

Ik denk dat veel van de leden van deze forum ongeveer weten wie ik ben, maar dit is uiteraard geen reden om mezelf niet verder te voorstellen.
Ik waardeer het ook altijd als nieuwe leden van mijn eigen fora (in het Frans en in het Engels), dus ik zal het hier ook doen.
Ik woon in Den Haag, al ben ik een Franstalige Belg... Ondertussen ben ik 54 geworden.
Een voorstelling op een whisky forum is uiteraard niet volledig met alléén dit soort informatie...
Even een paar woorden over de whisky zelf.
Ik ben liefhebber van Schotse single malt since 2000 en heb ondertussen een aardige aantal flessen gekocht, geopend, geproef, en de notities op mijn site gepubliceerd. Ik wil hier verder geen reclame maken voor mijn eigen site (heeft die ondertussen ook niet meer nodig), en degenen die hem nog niet gezien hebben kunnen daar terecht om de lijst van de geproefde flessen te bekijken. Het aantal flessen die ik thuis heb staan is ongeveer 650, en met de geproefde monsters ben ik dus niet ver van 1000 single malts.
Heel blij te zien dat er een nieuwe whisky forum geboren is...!
0 x

Piet
Moderator
Moderator

Re: Jean-Marie van whisky-distilleries.info

Ongelezen berichtdoor Piet » 26 Sep 2009, 13:55

Hallo en welkom Jean-Marie.
Dus je bent wat we noemen een "laatbloeier", voor wat betreft je Whisky interesse wel te verstaan ;)
Neemt niet weg dat ik nog heel wat Whisky's op je heb in te lopen !

Van promoten van je site maken we geen probleem hoor. Het gaat meer om de manier waarop en om een zekere balans (het voor wat hoort wat principe eigenlijk).
Dit forum is Nederlandstalig en primair gericht op Nederland (wellicht komt Vlaanderen nog ?).
Zo ook met de lijsten die we samenstellen. Vinden we echter een goede rede om een Engelstalige website in een of andere lijst te zetten dan zullen we dat zeker niet laten. We doen dat wel selectief omdat het juist een probleem is dat er zo veel op het Internet staat over dit onderwerp. Ik kijk ook wel eens (en ben lid) op "The forum" maar na een professioneel leven dat zich bijna geheel in het Engels heeft afgespeeld vind ik het heel prettig deze hobby in het Nederlands te kunnen bespreken.
Het is ook geen probleem als je je website in je ondertekening zet. Communicatie is juist een hoofddoel van dit forum.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

JayDie
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor JayDie » 26 Sep 2009, 20:55

He Jean-Marie,

Ja, ook wel eens voor bij whisky-distilleries.info gekomen.

jmputz schreef:Het aantal flessen die ik thuis heb staan is ongeveer 650, en met de geproefde monsters ben ik dus niet ver van 1000 single malts.

:o Zow dan :-) Heb je het ook verzekerd?

Tot spreeks op het forum!
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

p_froes
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor p_froes » 27 Sep 2009, 13:53

Hi Jean-Marie,

Leuk je ook hier tegen te komen. :Proost
0 x
Life is too short to drink bad whisky

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”