Valhalla

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Boldy
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Valhalla

Ongelezen berichtdoor Boldy » 18 Sep 2019, 14:15

Hallo liefhebbers, heeft iemand de Valhalla serie odin, freya, thor en loki al gedronken, heb de 4 flessen staan maar wil er eigenlijk nog niet aan beginnen... lees het wel, groeten Boldy
1 x

Lakerfield
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Valhalla

Ongelezen berichtdoor Lakerfield » 18 Sep 2019, 14:31

Welkom Boldy, ookal val je nogal met de deur in huis ;)

Om je snel op weg te helpen, op Whiskybase kan je diverse ervaringen lezen over deze en ontelbaar veel andere whiskies.

Wat weerhoudt je ervan om de flessen te openen?
0 x

Boldy
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor Boldy » 18 Sep 2019, 21:51

Lakerfield schreef:Welkom Boldy, ookal val je nogal met de deur in huis ;)

Om je snel op weg te helpen, op Whiskybase kan je diverse ervaringen lezen over deze en ontelbaar veel andere whiskies.

Tja, wat weerhoudt me, als ik op het www kijk wordt er voor de hele set van 4 flessen een behoorlijk bedrag geboden...
0 x

Lakerfield
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Lakerfield » 18 Sep 2019, 23:23

Boldy schreef:
Lakerfield schreef:Welkom Boldy, ookal val je nogal met de deur in huis ;)

Tja, wat weerhoudt me, als ik op het www kijk wordt er voor de hele set van 4 flessen een behoorlijk bedrag geboden...

Het zijn inderdaad meer gewilde pronkstukken en veilingitems dan flesjes die je even opentrekt, alhoewel er wél degelijke whisky in zit in tegenstelling tot veel andere series/collecties. De prijzen die je voorbij ziet komen zul je er alleen nooit vanaf proeven..
Aan jou de keus, de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ook ik ze te koop zou zetten. En dat komt van iemand die flessen koopt om op te drinken :Slainte

Als laatst en ontopic, welke whisky drink je graag en heb je flessen open staan? Daar zijn we op dit forum iets meer benieuwd naar, just a friendly reminder :bigsmile
0 x

Cygnus
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Cygnus » 19 Sep 2019, 00:10

Ik ken iemand die het heeft open gemaakt, alle 4. Ik kan even vragen of er nog een sample setje over is!
0 x
Afbeelding

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”