ik ben een whiskyliefhebber

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
tytgatd
Nieuwkomer
Nieuwkomer
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 Mar 2019, 17:52

ik ben een whiskyliefhebber

Ongelezen berichtdoor tytgatd » 13 Mar 2019, 17:59

Ik ben blij om hier op het whiskyforum te zijn
ik ben een liefhebber,verzamelaar,verkoper van whisky
Ik koop een fles om ze zelf te degusteren
Soms verkoop ik een fles met een goede beoordeling en ik heb daar 1 maal en fout gemaakt met een beoordeling te plaatsen van Ruben maar zonder bronvermelding en de prijs te manipuleren ,dat spijt me ten zeerste!
ik ben een whiskyvriend! :Pipersmile
0 x

Gebruikersavatar
defeatless
Moderator
Moderator
Berichten: 3198
Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
Locatie: Wageningen

Re: ik ben een whiskyliefhebber

Ongelezen berichtdoor defeatless » 13 Mar 2019, 19:33

Hoepel gewoon op Jones!

Wel complimenten aan je begeleider, dat hij een mooi stukje voor je heeft kunnen typen! Zowaar meer dan 4 woorden per zin en nog een enigszins coherent verhaal! Deze moet je zien te houden!

Sorry, blijkbaar twee verschillende beruchte personen door elkaar gehaald!
Laatst gewijzigd door defeatless op 13 Mar 2019, 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x

Gebruikersavatar
Dre
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3043
Lid geworden op: 16 Dec 2015, 01:03
Locatie: Breda

Re: ik ben een whiskyliefhebber

Ongelezen berichtdoor Dre » 13 Mar 2019, 19:44

defeatless schreef:Hoepel gewoon op Jones!

Wel complimenten aan je begeleider, dat hij een mooi stukje voor je heeft kunnen typen! Zowaar meer dan 4 woorden per zin en nog een enigszins coherent verhaal! Deze moet je zien te houden!

Dit is níet het gevalletje met Jonas hoor Alex! :P
Er was nog een snuggere die dacht snel geld te maken met die Caol Ila van Asta Morris, door een beetje plagiaat te plegen met een review alleen dan het oorspronkelijke bedrag (70 euro) te vervangen door 200...
En laat dat nou net onze 'vriend' Tytgat hier zijn.

Maar ik ga óók complimenten uitdelen: In de categorie bijzondere/bizarre intro-verhalen is dit wel één van de (zoniet dé) bizarste die ik hier gelezen heb. Zo geloofwaardig ook.
Fijn dat je ondanks het proberen snel geld te maken over de rug van liefhebbers zelf toch óók liefhebber bent kennelijk, en verder sluit ik me aan bij de eerste drie woorden van defeatless :Bye
4 x

Gebruikersavatar
fjharms
Moderator
Moderator
Berichten: 1735
Lid geworden op: 24 Mar 2016, 11:56
Locatie: regio Eindhoven

Re: ik ben een whiskyliefhebber

Ongelezen berichtdoor fjharms » 13 Mar 2019, 19:58

Beste Tytgatd,

wel dapper dat je je onder dezelfde naam hier aanmeldt als waarmee je al een reputatie hebt opgebouwd. Want zoals je ziet, jouw reputatie is hier al bekend, om de reden die je hier zelf ook noemt (1 "fout" rond de Caol Ila Asta Morris).
Realiseer je dat je momenteel al met 10-0 achter staat, en dat je heel wat moeite zult hebben om enige geloofwaardigheid als echte liefhebber te krijgen.

Dit gezegd hebbende,
ik wil iedereen verzoeken om verdere Tytgatd-bashing achterwege te laten. Het punt is duidelijk gemaakt, commentaren in dezelfde richting zijn niet nodig.
7 x
Afbeelding

Len
Senior
Senior
Berichten: 366
Lid geworden op: 21 Jul 2016, 00:20
Locatie: Blankenberge

Re: ik ben een whiskyliefhebber

Ongelezen berichtdoor Len » 14 Mar 2019, 07:49

Welkom dan maar !!


:nono
0 x


Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten