Na een tijd meelezen heb ik besloten om een account aan te maken. Al enige jaren geleden ben ik, zoals velen, begonnen met blended whisky's. Zo had ik binnen een mum van tijd de meeste reguliere johnnie walker flessen. Niet lang daarna ging ik over op andere flessen en kwam ik al snel bij Oban, Talisker etc.. Ik heb nu een fles of 30 staan, de meesten dicht omdat ik het ook leuk vind om te hebben.
Als, normaal gesproken, niet drinker is het wellicht opmerkelijk dat ik whisky ontzettend lekker vind! Dat maakt dan ook dat ik eens in de maand een glaasje whisky neem. En dan houdt het weer op voor een mand. Voor verdere vragen; ik heb eigenlijk geen behoefte aan vaker drinken..
Onlangs ben ik bij een proeverij geweest, bij een fanaat thuis, dat was erg leuk! Dat heeft me op het idee gebracht om in de zomer een whisyproeverij te zoeken. En wel ter gelegenheid voor de trouwerij van mijn broer. Hij is een ontzettende fanaat en niet van de 'reguliere' vrijgezellenfeesten. Als iemand aanbevelingen heeft (goed, ipv puur commercieel) in Limburg of eventueel Amsterdam (waar zijn vrienden graag heen willen), dan hoor ik het graag
groet!

.