Even Voorstellen

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Linkindaan
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Even Voorstellen

Ongelezen berichtdoor Linkindaan » 08 Aug 2017, 20:58

Hallo allemaal,

Heb me net hier aangemeld en maak gelijk maar even van de gelegenheid gebruik om mezelf hier voor te stellen:
Mijn naam is Daniel van Vliet. 31 jaar oud en woon samen met mijn vriendin en 2 kids in Amersfoort. Ben hovenier van beroep en in mijn vrije tijd ben ik graag bezig met het brouwen van bier, volleybal en als er dan nog tijd over is zoek ik met een metaaldetector.
Mijn andere grote hobby (en de reden van aanmelden hier) is whisky. Niet alleen het drinken, maar ook het lezen over whisky en het delen van informatie met anderen vind ik erg leuk. Het afentoe afspreken met "whiskyvrienden" en elkaars whisky's proeven is ook iets wat ik graag mag doen.

Het is allemaal ongeveer 5 jaar geleden begonnen met een fles Benriach uit mijn geboortejaar. Had op dat moment eigenlijk nooit echt whisky gedronken, maar raakte enthousiast door de slijter waar ik regelmatig kwam. Een fles uit mijn geboortejaar leek mij wel heel gaaf om te hebben en uiteindelijk toch de knoop doorgehakt!! En gelukkig maar!! Hierna ging het best snel en na wat proeverijtjes te hebben bezocht, waar ik ook vaak dan een fles kocht die me beviel. begon ik er steeds meer plezier in te krijgen.

Inmiddels 5 jaar later heb ik ongeveer 40 flessen staan waarvan er ongeveer 15 geopend zijn. Steeds zeg ik tegen mezelf eerst opdrinken voor je een nieuwe koopt, maar dat lukt dus niet!!;) Ik hoop nog heel veel verschillende soorten te mogen proeven en nog een hoop te leren om nog lang te kunne genieten van deze prachtige drank!

Fijne avond en groetjes,

Daniel
2 x

Hoff
Actief lid
Actief lid

Re: Even Voorstellen