voorstellen Theo

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Theo K
Nieuwkomer
Nieuwkomer

voorstellen Theo

Ongelezen berichtdoor Theo K » 22 Nov 2010, 22:06

Hey hallo allemaal,ben zojuist lid geworden van dit forum.Ik ben theo,woon in katwijk en ben werkzaam in een plaatselijke slijterij, met grote interesse in whisky.Lijkt me leuk om dit forum te volgen ivm nieuwtjes en te lezen wat er allemaal speelt onder de whiskyliefhebbers.
Drink zelf uiteraard ook graag een dram,en ben me echt in whisky gaan interesseren nadat ik de 15 jaar oude Glendronach had geproefd.Die nu gelukkig weer terug in produktie is.Daarvoor natuurlijk wat blends geproefd en glenfiddich 12 yrs. maar na de glendronach 15 yrs ben ik over de streep getrokken.Hoop nog vele nieuwtjes en leuke discussies te lezen op dit forum
grtz Theo
0 x

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: voorstellen Theo

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 22 Nov 2010, 22:47

Hey Theo, welkom op het forum. Altijd leuk om nog een commercant erbij te hebben. Dan kunnen we misschien ook van jou wat inside information verwachten.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Piet
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Piet » 23 Nov 2010, 00:09

Welkom Theo.

Als je door de Glendronach 15 yo pas echt geïnteresseerd bent geraakt dan is er nog heel wat te beleven.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

JayDie
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor JayDie » 23 Nov 2010, 08:27

He Theo!

Katwijk in het westen of Katwijk in het oosten (bij Cuijk, en was je dan misschien ook op de Mitra WX in Grave?)

Gezien je voorkeur voor Glendronach 15 (Revival?), zegt me dat je voor de sherry-whiskies gaat?

Ben je werkzaam bij een particuliere slijter of eentje onder franchise (Mitra, Topslijter, etc.)?

Veel plezier hier! :Slainte
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Rogier
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Rogier » 23 Nov 2010, 10:48

Welkom Theo!
0 x
Groet,
Rogier

Afbeelding

Theo K
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor Theo K » 23 Nov 2010, 13:37

Piet schreef:Welkom Theo.

Als je door de Glendronach 15 yo pas echt geïnteresseerd bent geraakt dan is er nog heel wat te beleven.

Dan had ik natuurlijk ook moeten zeggen dat dit een jaar of 8 a 9 terug is en intussen mijn horizon wel verbreed heb ;)

JayDie schreef:He Theo!

Katwijk in het westen of Katwijk in het oosten (bij Cuijk, en was je dan misschien ook op de Mitra WX in Grave?)

Gezien je voorkeur voor Glendronach 15 (Revival?), zegt me dat je voor de sherry-whiskies gaat?

Ben je werkzaam bij een particuliere slijter of eentje onder franchise (Mitra, Topslijter, etc.)?

Veel plezier hier! :Slainte

Katwijk aan Zee werkend bij een zelfstandige slijterij,nu nog onder de vlag van Topslijter.
En de Glendronach 15 revival was het niet,nog de "ouderwetse" glendronach van een jaar of 9 terug.en sherry whiskies spreken me zeker aan.
0 x

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”