Hoi
-
- Moderator
Hoi
Mijn naam is Richard, ik kom de delegatie uit Friesland, of eigenlijk Fryslân versterken. Ik behoor inmiddels een drietal jaren bij de doelgroep van omroep MAX, al kan ik BNN ook nog steeds waarderen.
Op het gebied van whisky heb ik weinig ervaring en een beetje de neiging om de bekende weg te volgen. Voor een glas goed bier haal ik mijn neus trouwens ook niet op, het blijft naaste familie.
Maar ik hoop met dit forum mijn smaak te verbreden, kennis te vergroten en dus vooral te leren. Wellicht kan ik af en toe ook een nuttige of minder nuttige bijdrage leveren.
Vriendelijke groet,
Richard
Op het gebied van whisky heb ik weinig ervaring en een beetje de neiging om de bekende weg te volgen. Voor een glas goed bier haal ik mijn neus trouwens ook niet op, het blijft naaste familie.
Maar ik hoop met dit forum mijn smaak te verbreden, kennis te vergroten en dus vooral te leren. Wellicht kan ik af en toe ook een nuttige of minder nuttige bijdrage leveren.
Vriendelijke groet,
Richard
4 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
-
- Forum goeroe
Re: Hoi
Welkom op 't Forum, Richard.
Dat verbreden van je smaak gaat hier wel lukken, maar vooral ook het verdiepen. Een bak aan kennis hier en natuurlijk de mooie gelegenheid om samples te verkrijgen.
Florian
Dat verbreden van je smaak gaat hier wel lukken, maar vooral ook het verdiepen. Een bak aan kennis hier en natuurlijk de mooie gelegenheid om samples te verkrijgen.
Florian
0 x
-
- Whisk(e)y goeroe
Hoi Richard, welkom op het forum. Ik weet niet of je slechts bedoeld dat je inmiddels de 50 bent gepasseerd of dat je je daadwerkerkelijk tot Max en misschien zelfs wel 50+, meneer Krol, voelt aangetrokken? Ik ben bijna 60 en voel me op geen enkele wijze tot deze club aangetrokken. 

0 x
-
- Forum goeroe
-
- Forum goeroe
-
- Moderator
Bedankt voor de reacties, ook via PM.
Maak je geen zorgen, ik ben uit 1963 en heb geen enkele behoefte om lid te worden van zowel omroep Max of 50+. Beide verengingen met enge mannetjes als baas.gerritbakker57 schreef:Hoi Richard, welkom op het forum. Ik weet niet of je slechts bedoeld dat je inmiddels de 50 bent gepasseerd of dat je je daadwerkerkelijk tot Max en misschien zelfs wel 50+, meneer Krol, voelt aangetrokken? Ik ben bijna 60 en voel me op geen enkele wijze tot deze club aangetrokken.
1 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
-
- Forum goeroe
-
- Actief lid
Hallo Richard,
Ik ben ook een newbie van ongeveer hetzelfde bouwjaar en je gaat je prima thuis voelen op het forum. Ik, persoonlijk, heb al heel veel opgestoken van de diverse onderwerpen.
Een advies: maak ook een account aan op Whiskybase. Veel van de besproken whisky's kun je terugvinden op deze site
gr,
Danny
Ik ben ook een newbie van ongeveer hetzelfde bouwjaar en je gaat je prima thuis voelen op het forum. Ik, persoonlijk, heb al heel veel opgestoken van de diverse onderwerpen.
Een advies: maak ook een account aan op Whiskybase. Veel van de besproken whisky's kun je terugvinden op deze site
gr,
Danny
1 x
-
- Whisk(e)y goeroe
Hallo Richard,
Succes als nieuwe moderator!
En dat groene kleurtje; daar kunnen we vast wel aan wennen...
Succes als nieuwe moderator!
En dat groene kleurtje; daar kunnen we vast wel aan wennen...
1 x
46%, Non Chill-Filtered, Natural Colour; it's a sign of quality
Breedút Genietsje
Breedút Genietsje
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”