Beste Whiskyforum lezers,
Via Google ben ik op dit forum terecht gekomen omdat ik zocht naar interessante online platforms over whisky. Deels uit eigen belangstelling, deels vanwege m'n werk.
Ik ben namelijk sinds mei de nieuwe Brand Manager bij Moët Hennessy Nederland voor Ardbeg en Glenmorangie single malt whiskies (uit Schotland, respectievelijk een Islay en een Highland single malt).
Ben natuurlijk groot fan van mijn eigen whiskies, maar mag op zeker op zn tijd genieten van een 'concullega' zoals Talisker, Highland Park, The Balvenie en vele anderen.
Mochten jullie op het whiskyfestival in Leiden zijn, ik sta op vrijdag en zondag op onze stand, dus zou het leuk vinden om daar live met jullie over whisky te praten.
Slainthe!
Even voorstellen: msknip
Re: Even voorstellen: msknip
Welkom @msknip
Ik ben alle drie de dagen in Leiden dus dat moet gaan lukken viewtopic.php?f=20&t=185#p11444
Leuk om er weer "iemand uit de branch" bij te hebben
Ik ben alle drie de dagen in Leiden dus dat moet gaan lukken viewtopic.php?f=20&t=185#p11444
Leuk om er weer "iemand uit de branch" bij te hebben

0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
msknip schreef:....
Ik ben namelijk sinds mei de nieuwe Brand Manager bij Moët Hennessy Nederland voor Ardbeg en Glenmorangie single malt whiskies (uit Schotland, respectievelijk een Islay en een Highland single malt).
Ben natuurlijk groot fan van mijn eigen whiskies, maar mag op zeker op zn tijd genieten van een 'concullega' zoals Talisker, Highland Park, The Balvenie en vele anderen.
Mochten jullie op het whiskyfestival in Leiden zijn, ik sta op vrijdag en zondag op onze stand, dus zou het leuk vinden om daar live met jullie over whisky te praten.
Leuke job!
0 x
Alle soorten managers zijn hier van harte welkom, msknip, echter in het bijzonder whisky-related (brand)managers
Ik wens jou veel plezier, hier
René

René

0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Elke vriend van Ardbeg is een vriend van mij! Welkom op dit forum msknip! 

0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
- WillyWhisky
- Nieuwkomer

Welkom msknip!! Hopelijk dat je veel te posten hebt, dan komen er zeer waarschijnlijk goede whisky's aan. Vooral Ardbeg doet het bij mij thuis altijd erg goed.
Zelf ga ik zaterdag middag naar Leiden, maar wie weet op een ander festival gedurende het jaar.
Have fun!!!
Zelf ga ik zaterdag middag naar Leiden, maar wie weet op een ander festival gedurende het jaar.
Have fun!!!
0 x
Welkom op dit forum! Leuke job. Ardbeg is samen met de Talisker op dit moment mijn favoriet, Glenmorangie heb ik wel in mijn bezit maar is nog niet open (zoals een nog een groot deel van mijn collectie).
0 x
- Arnold1974
- Senior

Veel plezier hier op het forum. Klinkt als een leuke baan. Kan me tenminste mindere dingen voorstellen dan whisky promoten 

0 x
Welkom hier!
Leuke baan lijkt me dat!
Staat genoteerd! Sta je alleen of moeten we vragen naar "msknip"
msknip schreef:Ik ben namelijk sinds mei de nieuwe Brand Manager bij Moët Hennessy Nederland voor Ardbeg en Glenmorangie single malt whiskies (uit Schotland, respectievelijk een Islay en een Highland single malt).
Leuke baan lijkt me dat!
msknip schreef:Mochten jullie op het whiskyfestival in Leiden zijn, ik sta op vrijdag en zondag op onze stand, dus zou het leuk vinden om daar live met jullie over whisky te praten.
Staat genoteerd! Sta je alleen of moeten we vragen naar "msknip"
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”