Even voorstellen: msknip

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
msknip
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Even voorstellen: msknip

Ongelezen berichtdoor msknip » 26 Okt 2010, 13:10

Beste Whiskyforum lezers,

Via Google ben ik op dit forum terecht gekomen omdat ik zocht naar interessante online platforms over whisky. Deels uit eigen belangstelling, deels vanwege m'n werk.
Ik ben namelijk sinds mei de nieuwe Brand Manager bij Moët Hennessy Nederland voor Ardbeg en Glenmorangie single malt whiskies (uit Schotland, respectievelijk een Islay en een Highland single malt).

Ben natuurlijk groot fan van mijn eigen whiskies, maar mag op zeker op zn tijd genieten van een 'concullega' zoals Talisker, Highland Park, The Balvenie en vele anderen.

Mochten jullie op het whiskyfestival in Leiden zijn, ik sta op vrijdag en zondag op onze stand, dus zou het leuk vinden om daar live met jullie over whisky te praten.

Slainthe!
0 x

Piet
Moderator
Moderator

Re: Even voorstellen: msknip

Ongelezen berichtdoor Piet » 26 Okt 2010, 13:32

Welkom @msknip

Ik ben alle drie de dagen in Leiden dus dat moet gaan lukken viewtopic.php?f=20&t=185#p11444

Leuk om er weer "iemand uit de branch" bij te hebben :goedgedaan
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat in de Zen-tuin.

gadeweerd
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor gadeweerd » 26 Okt 2010, 15:13

msknip schreef:....
Ik ben namelijk sinds mei de nieuwe Brand Manager bij Moët Hennessy Nederland voor Ardbeg en Glenmorangie single malt whiskies (uit Schotland, respectievelijk een Islay en een Highland single malt).

Ben natuurlijk groot fan van mijn eigen whiskies, maar mag op zeker op zn tijd genieten van een 'concullega' zoals Talisker, Highland Park, The Balvenie en vele anderen.

Mochten jullie op het whiskyfestival in Leiden zijn, ik sta op vrijdag en zondag op onze stand, dus zou het leuk vinden om daar live met jullie over whisky te praten.

Leuke job!
0 x
Afbeelding

I_SPEY
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor I_SPEY » 26 Okt 2010, 19:30

Alle soorten managers zijn hier van harte welkom, msknip, echter in het bijzonder whisky-related (brand)managers :duimop Ik wens jou veel plezier, hier :goedgedaan

:Slainte
René
Afbeelding
0 x
Afbeelding
René - Friend of Ardbeg - Caol Ila - Lagavulin - Laphroaig and many Others
"Every closed eye is not sleeping, and every open eye is not seeing!"

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 26 Okt 2010, 20:04

Elke vriend van Ardbeg is een vriend van mij! Welkom op dit forum msknip! :Proost
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

WillyWhisky
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor WillyWhisky » 26 Okt 2010, 22:34

Welkom msknip!! Hopelijk dat je veel te posten hebt, dan komen er zeer waarschijnlijk goede whisky's aan. Vooral Ardbeg doet het bij mij thuis altijd erg goed.
Zelf ga ik zaterdag middag naar Leiden, maar wie weet op een ander festival gedurende het jaar.
Have fun!!!
0 x

GJR
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor GJR » 27 Okt 2010, 10:20

Welkom op dit forum! Leuke job. Ardbeg is samen met de Talisker op dit moment mijn favoriet, Glenmorangie heb ik wel in mijn bezit maar is nog niet open (zoals een nog een groot deel van mijn collectie).
0 x
Mijn huidige collectie: Afbeelding...... en.... Mijn Whiskyblog en ook op twitter : GJR71

Arnold1974
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Arnold1974 » 27 Okt 2010, 18:34

Veel plezier hier op het forum. Klinkt als een leuke baan. Kan me tenminste mindere dingen voorstellen dan whisky promoten :bigsmile
0 x
Afbeelding

JayDie
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor JayDie » 28 Okt 2010, 14:06

Welkom hier!

msknip schreef:Ik ben namelijk sinds mei de nieuwe Brand Manager bij Moët Hennessy Nederland voor Ardbeg en Glenmorangie single malt whiskies (uit Schotland, respectievelijk een Islay en een Highland single malt).

Leuke baan lijkt me dat!
msknip schreef:Mochten jullie op het whiskyfestival in Leiden zijn, ik sta op vrijdag en zondag op onze stand, dus zou het leuk vinden om daar live met jullie over whisky te praten.

Staat genoteerd! Sta je alleen of moeten we vragen naar "msknip" ;-)
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

BWhisky
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor BWhisky » 28 Okt 2010, 15:42

Welkom msknip !
Leuke job heb je :)
0 x
Afbeelding

"Too much of anything is bad, but too much of good whisky is barely enough." (Mark Twain)

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”