Nieuw
Nieuw
Hallo,
Vandaag heb ik een account aangemaakt op het forum, na al enkele maanden "meegelezen" te hebben. Ik ben een beginnende whisky drinker (2 à 3 jaar) en heb, na een "zacht" begin met hoofdzakelijk Glenlivet en Glenfiddich onlangs de overstap gemaakt naar de Islay malt. Mijn eerste doel is om in ieder geval van elke Islay malt een fles op voorraad te hebben.
Hopende op veel whisky contact en -plezier,
Danny
Vandaag heb ik een account aangemaakt op het forum, na al enkele maanden "meegelezen" te hebben. Ik ben een beginnende whisky drinker (2 à 3 jaar) en heb, na een "zacht" begin met hoofdzakelijk Glenlivet en Glenfiddich onlangs de overstap gemaakt naar de Islay malt. Mijn eerste doel is om in ieder geval van elke Islay malt een fles op voorraad te hebben.
Hopende op veel whisky contact en -plezier,
Danny
1 x
Re: Nieuw
Welkom op het forum Danny!
Mooi doel….op dit moment is bij Gall&Gall de lagavulin 8Y in de aanbieding. Heb je alvast een mooie fles voor een nette prijs
Mooi doel….op dit moment is bij Gall&Gall de lagavulin 8Y in de aanbieding. Heb je alvast een mooie fles voor een nette prijs
19dave91 schreef:Lagavulin 8 is momenteel 50euro bij gall. Is volgens mij een mooie prijs. Heb er in ieder geval 2 gekocht
0 x
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

dannyf schreef:Bij Drankgigant de 16Y voor dezelfde prijs. Is dat geen betere keuze?
Wat mij betreft wel ja
0 x
dannyf schreef:Bij Drankgigant de 16Y voor dezelfde prijs. Is dat geen betere keuze?
Ik vind de Lagavulin 16yo zeker een topper voor z'n geld. Die zou ik boven de 8yo verkiezen.
Welkom op 't Forum, Danny.
Florian
0 x
- defeatless
- Moderator

- caskstrength
- Forum goeroe

Welkom!
De Lagavulin 8 komt niet in de schaduw bij de 16 als je het mij vraagt. Ardbeg 10 is ook een topper!
De Lagavulin 8 komt niet in de schaduw bij de 16 als je het mij vraagt. Ardbeg 10 is ook een topper!
0 x
Affirmanti incumbit probatio
- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”