Mag ik me even voorstellen?
Mag ik me even voorstellen?
Hallo allemaal,
Ik ben Marc aka Butei. Ik ben me sinds de zomer van 2014 wat meer gaan verdiepen in whisky toen ik bij toeval de Whiskybase shop binnenstapte. Het leuke van deze hobby, naast het drinken uiteraard, is dat je verder bijna alles via internet kan doen. Mijn dochter is van mei 2014, alle vaders begrijpen dit, dus ik had weinig tijd.
Leuk dat ik deel mag uitmaken van deze club.
Groet,
Marc
Ik ben Marc aka Butei. Ik ben me sinds de zomer van 2014 wat meer gaan verdiepen in whisky toen ik bij toeval de Whiskybase shop binnenstapte. Het leuke van deze hobby, naast het drinken uiteraard, is dat je verder bijna alles via internet kan doen. Mijn dochter is van mei 2014, alle vaders begrijpen dit, dus ik had weinig tijd.
Leuk dat ik deel mag uitmaken van deze club.
Groet,
Marc
2 x
Re: Mag ik me even voorstellen?
Welkom op 't Forum, Marc.
Mijn dochter is van augustus 2002 dus ik heb geen idee waar je 't over hebt. Tijd zat.
Florian
Mijn dochter is van augustus 2002 dus ik heb geen idee waar je 't over hebt. Tijd zat.
Florian
1 x
Even een praktische vraag: hoe ik specifiek op een reactie antwoorden? 

0 x
Butei schreef:Even een praktische vraag: hoe ik specifiek op een reactie antwoorden?
Rechts van de post zie je deze: ' '
Als je daarop klikt wijst alles verder vanzelf (hoop ik)
En oh ja, welkom Marc!

0 x
Dat kan door te quoten. Dat doe je door '' te gebruiken rechts van de post die je wilt gebruiken
Welkom
Welkom

0 x
Dre schreef:Butei schreef:Even een praktische vraag: hoe ik specifiek op een reactie antwoorden?
En oh ja, welkom Marc!
Je was me voor

0 x
Dre schreef:Butei schreef:Even een praktische vraag: hoe ik specifiek op een reactie antwoorden?
En oh ja, welkom Marc!
Dank Dre

0 x
19dave91 schreef:Dat kan door te quoten. Dat doe je door '' te gebruiken rechts van de post die je wilt gebruiken
Welkom
Dank Dave, aangenaam.

0 x
- defeatless
- Moderator

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”