Arnold1974: Beter laat dan nooit!
- Arnold1974
- Senior

Arnold1974: Beter laat dan nooit!
Beste allemaal,
Ik ben Arnold, ben 36 en woonachtig in Amsterdam. Kom oorspronkelijk uit Drenthe, waar ik opgegroeid ben in Emmen. En voor de mensen die daar in de buurt wonen, ga eens langs Gerrit van den Bos (van een oude buurjongen van mij) voor zijn ruime aanbod whisky's.
Mijn voorkeur ging altijd uit naar Islay whisky's, maar ben de laatste jaren mijn horizon wat aan het verbreden. Verder wordt ik graag verrast door een signatory, van wees, Gorden&MacPhail of welke andere onafhankelijke dan ook maar.
Hoop dat ik hier een hoop wijzer kan worden op whisky gebied!
Arnold
Ik ben Arnold, ben 36 en woonachtig in Amsterdam. Kom oorspronkelijk uit Drenthe, waar ik opgegroeid ben in Emmen. En voor de mensen die daar in de buurt wonen, ga eens langs Gerrit van den Bos (van een oude buurjongen van mij) voor zijn ruime aanbod whisky's.
Mijn voorkeur ging altijd uit naar Islay whisky's, maar ben de laatste jaren mijn horizon wat aan het verbreden. Verder wordt ik graag verrast door een signatory, van wees, Gorden&MacPhail of welke andere onafhankelijke dan ook maar.
Hoop dat ik hier een hoop wijzer kan worden op whisky gebied!
Arnold
0 x
Re: Arnold1974: Beter laat dan nooit!
Dan ook een verlaat welkom Arnold
Op 36 had ik je al ingeschat
...Gerrit van den Bos... die ken ik nog niet. Ik zal eens zien of hij in een van onze lijsten hoort.
....maar ben de laatste jaren mijn horizon wat aan het verbreden....
Goed idee want je zou anders zo maar heel veel kunnen missen. Ik ben zelf zo intensief met Japan en de tuincultuur bezig geweest dat ik nog nooit een Japanse whisky had gedronken. Tot vorig jaar. En daar is toch ook heel wat moois te vinden.
Op 36 had ik je al ingeschat ...Gerrit van den Bos... die ken ik nog niet. Ik zal eens zien of hij in een van onze lijsten hoort.
....maar ben de laatste jaren mijn horizon wat aan het verbreden....
Goed idee want je zou anders zo maar heel veel kunnen missen. Ik ben zelf zo intensief met Japan en de tuincultuur bezig geweest dat ik nog nooit een Japanse whisky had gedronken. Tot vorig jaar. En daar is toch ook heel wat moois te vinden.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Hi Arnold,
Ik ben ook nog nieuw hoor. Welkom, laten we het samen gezellig maken!
Petra
Ik ben ook nog nieuw hoor. Welkom, laten we het samen gezellig maken!
Petra
0 x
- Arnold1974
- Senior

Tja dat jaartal in mijn username, ....... misschien toch niet een slim idee
. Het lijkt me een prima idee het met zijn allen gezellig te maken, samen met een heerlijke dram naast mijn toetsenbord.
Oh ja, Peat, voor als je je nieuwsgierigheid niet meer kunt bedwingen: http://www.slijterijvandenbos.nl
May the whisky wisdom come to us!
Arnold
. Het lijkt me een prima idee het met zijn allen gezellig te maken, samen met een heerlijke dram naast mijn toetsenbord.Oh ja, Peat, voor als je je nieuwsgierigheid niet meer kunt bedwingen: http://www.slijterijvandenbos.nl
May the whisky wisdom come to us!
Arnold
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Welkom op het forum, Arnold. 

0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
- Topvoerder
- Actief lid

Ha Arnold,
Ik lees zojuist over je bericht mbt het 12,5 jarig jubileum. Congrats alvast! Als ik jou was zou ik 2 of misschien 3 'bijzondere' flessen kopen ipv een van 250 euro... Maar dat is maar wat ik zou doen!
Veel plezier hier en benieuwd wat je keuze(s) ga(at)(an) worden!
Ik lees zojuist over je bericht mbt het 12,5 jarig jubileum. Congrats alvast! Als ik jou was zou ik 2 of misschien 3 'bijzondere' flessen kopen ipv een van 250 euro... Maar dat is maar wat ik zou doen!
Veel plezier hier en benieuwd wat je keuze(s) ga(at)(an) worden!

0 x
JayDie schreef:Ik lees zojuist over je bericht mbt het 12,5 jarig jubileum. Congrats alvast! Als ik jou was zou ik 2 of misschien 3 'bijzondere' flessen kopen ipv een van 250 euro... Maar dat is maar wat ik zou doen!
Twee zielen één gedachte John.... als dat maar goed gaat
Mijn bericht hierover in Wat wordt je volgende fles aankoop ?
is precies gelijktijdig geplaatst
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Piet schreef:Mijn bericht hierover in Wat wordt je volgende fles aankoop ? is precies gelijktijdig geplaatst

0 x
Ik dacht, dat ik jou al elders(andere draad) welkom heb geheten, maar voor alle zekerheid dan hier ook maar even, hartelijk welkom op dit vooruitstrevende forum, Arnold en nog erg veel plezier toegewenst 

0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”