Ik Joël 32 jaar wonende in het zuiden des lands.
Na een aantal flessen gekocht en opgedronken te hebben bij Gall en Gall door de jaren heen kwam ik er achter dat er veel meer is dan het mainstream Whisky al daar...
Zelf drink ik graag Laphroaig, Lagavulin, Big peat en TBWC. Laatst nog een Ardbeg Kildalton, Littlemill 8yo Original bottling en Laphroaig 18Y opgedronken (was de verpakking kapot van verzonden en had hem al staan dus dacht owke die gaat op
) en zo kan ik er nog en aantal opnoemen maar zal dat voor een andere topic bewaren waar deze voor bestemd is...Wat ik hier hoop te bereiken is mijn verzameling verder uit te breiden DMV leuk eerlijk geprijsde flessen en ook zeker Samples te verkrijgen om zo mijn smaak en verzameling te vergroten uit te breiden.
Hoorde al via via dat eene Harrie de Sample koning was dus zal ik zeker eens gaan opzoeken:P
Verder mijn kennis in het maken en verkrijgen van Whisky en zo weer mijn Goed gronde Tasting notes geven kan.
Er zijn nog zo veel 90plus Samples te verkrijgen die ik echt wel eens heb willen laten vloeien in mijn mondje
Hopelijk zal ik een mooie aanvulling zijn op deze (voor mij eerste) forum
Gegroet Joël Uit het zuiden












