Even voorstellen
Geplaatst: 10 Sep 2016, 09:23
Hallo allemaal,
Ik ben een whiskyliefhebber en ik woon in Vlaardingen.
Samen met een vriend bezoek ik zo nu en dan een proeverij en BYOB avonden.
Gisteren hebben we onze eerste avond gehad in Delft met een nieuwe groep, de Delftse Whisky Genieters.
Op FB ben ik ook aktief zoals de SMWG en Whisky verkoop groep.
Ik ben op zoek naar een fles en heb een bericht geplaatst, ik hoop dat 1 van jullie hem kan aanbieden
Groeten,
Joost
Ik ben een whiskyliefhebber en ik woon in Vlaardingen.
Samen met een vriend bezoek ik zo nu en dan een proeverij en BYOB avonden.
Gisteren hebben we onze eerste avond gehad in Delft met een nieuwe groep, de Delftse Whisky Genieters.
Op FB ben ik ook aktief zoals de SMWG en Whisky verkoop groep.
Ik ben op zoek naar een fles en heb een bericht geplaatst, ik hoop dat 1 van jullie hem kan aanbieden
Groeten,
Joost
