Pagina 1 van 1

Even voorstellen

Geplaatst: 10 Sep 2016, 09:23
door Joost van Dijk
Hallo allemaal,

Ik ben een whiskyliefhebber en ik woon in Vlaardingen.
Samen met een vriend bezoek ik zo nu en dan een proeverij en BYOB avonden.
Gisteren hebben we onze eerste avond gehad in Delft met een nieuwe groep, de Delftse Whisky Genieters.
Op FB ben ik ook aktief zoals de SMWG en Whisky verkoop groep.

Ik ben op zoek naar een fles en heb een bericht geplaatst, ik hoop dat 1 van jullie hem kan aanbieden ;)

Groeten,
Joost

Re: Even voorstellen

Geplaatst: 10 Sep 2016, 09:28
door caskstrength
Nogmaals mijn welkom. Hopelijk vind je hier nog meer aanvullende info over whisky, discussies en wellicht de nodige mogelijkheden om je smakenpalet te vergroten!

Re: Even voorstellen

Geplaatst: 10 Sep 2016, 09:51
door Nino
Welkom

Re: Even voorstellen

Geplaatst: 10 Sep 2016, 09:54
door FGG
Welkom op dit mooie Forum.

FGG

Re: Even voorstellen

Geplaatst: 10 Sep 2016, 10:30
door JacobaEd
welkom joost

Re: Even voorstellen

Geplaatst: 10 Sep 2016, 11:24
door Freddy
Welkom Joost :Slainte

Re: Even voorstellen

Geplaatst: 10 Sep 2016, 12:08
door Rien68
Welkom!

Re: Even voorstellen

Geplaatst: 11 Sep 2016, 16:24
door squaadgras
Welkom