Ik noem Ben en ik ben dus afkomstig uit Antwerpen, België.
Ik heb nog niet zo lang geleden whisky leren kennen omdat de toenmalige baas van mijn vriendin haar whisky wou leren drinken (gemixed met Canada Dry, maar whatever
Zo kwam het dus dat we met zijn allen in de Ierse pub zaten en dus kwam er natuurlijk ook whisky op tafel. Eerst eens geproefd van de whisky/canada dry mix en dat viel wel mee, maar al snel overgestapt op iets anders.
Het grote voordeel van een Ierse pub is dat er gelukkig wel meer te krijgen valt dan Johnny Walker en zo heb ik dus kunnen kiezen voor een lekkere single malt.
Mijn eerste whisky was een Glenfiddich 12y. Deze vond ik al wel lekker en hier ben ik dan ook een fles van gaan halen.
Na meerdere bezoekjes aan deze en andere pubs heb ik nu al enkele verschillende whiskies kunnen proberen waaronder Glenfiddich 15y, 18y, Benriach 10y, Cragganmore 12y, Talisker en nog enkele anderen.
Ik ben nog niet echt gevorderd in het proeven, maar ik hoop dat dit nog wel komt.
De vriendin is ook al wat verder gegaan dan de blend/mix en drinkt lekker met mij mee
Verder weet ik niet direct wat ik hier nog kan bijschrijven, dus zal ik het voorlopig hierbij laten.