Hee hoi!
Hee hoi!
Hallo allemaal,
Jullie vinden het leuk als ik me even voorstel en ik doe mensen graag een plezier, dus waarom niet? Mijn naam is Jos Schreurs, 39 jaar en woonachtig in het mooie Odijk (vlak naast Utrecht). Ik heb een paar jaar geleden een andere hobby ingeruild voor whisky en dat bevalt eigenlijk prima. Ik vind het leuk om via samples/shares kennis te maken met allerlei soorten whisky, vind het daarbij ook leuk om anderen op deze manier mee te laten genieten van mijn open flessen (houdt het ook wat meer betaalbaar...) en ben de laatste tijd een Arran-lijn in mijn verzameling aan het brengen.
Doel voor dit jaar is nog het bemachtigen van een 40-jarige single malt 1976-2016. Voor zover ik weet helaas nog niet uitgebracht, maar ik heb nog tot november. Komt vast goed.
Groeten,
Jos
Jullie vinden het leuk als ik me even voorstel en ik doe mensen graag een plezier, dus waarom niet? Mijn naam is Jos Schreurs, 39 jaar en woonachtig in het mooie Odijk (vlak naast Utrecht). Ik heb een paar jaar geleden een andere hobby ingeruild voor whisky en dat bevalt eigenlijk prima. Ik vind het leuk om via samples/shares kennis te maken met allerlei soorten whisky, vind het daarbij ook leuk om anderen op deze manier mee te laten genieten van mijn open flessen (houdt het ook wat meer betaalbaar...) en ben de laatste tijd een Arran-lijn in mijn verzameling aan het brengen.
Doel voor dit jaar is nog het bemachtigen van een 40-jarige single malt 1976-2016. Voor zover ik weet helaas nog niet uitgebracht, maar ik heb nog tot november. Komt vast goed.
Groeten,
Jos
0 x
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

Re: Hee hoi!
Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

- defeatless
- Moderator

Hoi!
Welkom op het forum!
Als je snel bent kun je je nog voor de Virtual Blind Tasting inschrijven!
Welkom op het forum!
Als je snel bent kun je je nog voor de Virtual Blind Tasting inschrijven!
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Welkom Jos! Leuk doel, maar tegelijk ook ambitieus. Zulke oude bottelingen zijn schaars, en kosten behoorlijk wat. Maar hopelijk heb je geluk (ik gun het je van harte) 
0 x
Affirmanti incumbit probatio
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

welkom, in utrecht zit nu een mooie whiskyzaak, kwestie van smaak, daar kan je veeeeeel proberen en je verzameling uitbreiden
0 x
- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

- squaadgras
- Forum goeroe

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”