Voorstelling
Voorstelling
Hallo,
Ik ben niet helemaal nieuw hier op het forum gezien ik al wat heb gepost maar toch even voorstellen.
Ik ben Frank Wolfkamp woonachtig in Roermond en al weer 48 jaren oud.
Volgens mij drink ik al whisky vanaf mijn 16e of zo. Maar meer bewust whisky drinken pas de laatste 10 jaar.
Voorheen kieperde ik alles gewoon maar binnen.
Op een gegeven moment kreeg/kocht ik meer flessen dan ik kon drinken en zo is het verzamelen begonnen ( jaar of 6 geleden )
Heb nu zo'n 200 flessen staan ( wel veel ook meerdere van ). Ik heb een kroeg in het tuinhuis waar ik af en toe met vrienden een paar glaasjes nuttig.
De fles waar ik het meest trots op ben is lady luck van compass box. Die vindt ik wel apart https://www.whiskybase.com/whisky/11411 ... uck-nas-cb
Misschien kunnen we met wat forumleden uit de buurt eens een drankje doen in mijn tuinkroeg ( staat ook ergens op het forum hier Hoe ziet jouw Whisky-hoek/kast eruit? )
Ik ga jullie spreken.
Ik ben niet helemaal nieuw hier op het forum gezien ik al wat heb gepost maar toch even voorstellen.
Ik ben Frank Wolfkamp woonachtig in Roermond en al weer 48 jaren oud.
Volgens mij drink ik al whisky vanaf mijn 16e of zo. Maar meer bewust whisky drinken pas de laatste 10 jaar.
Voorheen kieperde ik alles gewoon maar binnen.
Op een gegeven moment kreeg/kocht ik meer flessen dan ik kon drinken en zo is het verzamelen begonnen ( jaar of 6 geleden )
Heb nu zo'n 200 flessen staan ( wel veel ook meerdere van ). Ik heb een kroeg in het tuinhuis waar ik af en toe met vrienden een paar glaasjes nuttig.
De fles waar ik het meest trots op ben is lady luck van compass box. Die vindt ik wel apart https://www.whiskybase.com/whisky/11411 ... uck-nas-cb
Misschien kunnen we met wat forumleden uit de buurt eens een drankje doen in mijn tuinkroeg ( staat ook ergens op het forum hier Hoe ziet jouw Whisky-hoek/kast eruit? )
Ik ga jullie spreken.
0 x
- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

Re: Voorstelling
Welkom Frank,
Het is voor mij wat te ver rijden maar je kroegie ziet er keurig uit
Het is voor mij wat te ver rijden maar je kroegie ziet er keurig uit
0 x
Welkom Frank!
Mocht je ooit een sample willen verkopen van de Lady Luck, laat het me weten.
De reden, zie je in mijn handtekening
.
De reden, zie je in mijn handtekening
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

vmk schreef:Welkom Frank!
De reden, zie je in mijn handtekening.
Ok vanwege het aandeel Imperial 1995 in de lady. Als ik de fles openmaak zal ik aan je denken.
Of als ik er ooit vanaf wil.
0 x
alles naar binnen kieperen,, man naar mijn hart. Heb ik ook last van. De meeste hier trouwens aardige zuiperts kan ik je vertellen
Welkom ook
Welkom ook
0 x
- TurboMcKwek
- Forum goeroe

- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”