Even voorstellen
Even voorstellen
Beste Forumleden,
Ik wil mij even voorstellen als nieuw lid van dit bijzonder leuke forum.
Ik ben een whisky liefhebber en kocht mijn eerste fles (Macallan 12 fine oak) lang geleden en sindsdien is er menig flesje gepasseerd. Nu een flink aantal jaren verder wil ik mij wat verder gaan verder verdiepen in de whisky wereld en vandaar mijn aanmelding.
Ik vind het leuk om een mooie whisky te vinden onder de 50 euro en ik heb standaard een fles Aultmore 12, Aberlour 12 double cask en een Lagavulin 16 in de kast staan maar ik schroom ook niet om wat meer uit te geven. Zo heb ik vandaag nog een Balvenie 21 jaar Madeira cask gekocht op de luchthaven van Copenhagen en zal een bijzondere gelegenheid moeten gaan vinden om deze te openen.
Ik zal mij voorlopig niet vervelen op het forum en verwacht flink wat nieuwe pareltjes te gaan vinden op basis van jullie kennis en ervaring.
Gegroet
Jeroen
Ik wil mij even voorstellen als nieuw lid van dit bijzonder leuke forum.
Ik ben een whisky liefhebber en kocht mijn eerste fles (Macallan 12 fine oak) lang geleden en sindsdien is er menig flesje gepasseerd. Nu een flink aantal jaren verder wil ik mij wat verder gaan verder verdiepen in de whisky wereld en vandaar mijn aanmelding.
Ik vind het leuk om een mooie whisky te vinden onder de 50 euro en ik heb standaard een fles Aultmore 12, Aberlour 12 double cask en een Lagavulin 16 in de kast staan maar ik schroom ook niet om wat meer uit te geven. Zo heb ik vandaag nog een Balvenie 21 jaar Madeira cask gekocht op de luchthaven van Copenhagen en zal een bijzondere gelegenheid moeten gaan vinden om deze te openen.
Ik zal mij voorlopig niet vervelen op het forum en verwacht flink wat nieuwe pareltjes te gaan vinden op basis van jullie kennis en ervaring.
Gegroet
Jeroen
0 x
- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

Re: Even voorstellen
Welkom Jeroen
En Ardbeg (peated) en een gledronach (sherry) zijn altijd goed
En Ardbeg (peated) en een gledronach (sherry) zijn altijd goed
0 x
Re: Even voorstellen
Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

- squaadgras
- Forum goeroe

- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

- caskstrength
- Forum goeroe

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”