Even voorstellen
Even voorstellen
Hoi whisky liefhebbers,
Ik heet Vito en sinds vorig jaar geïnteresseerd in whisky na een vakantie in Turkije waarbij ik me interesse met engelse en wat Schotten heb gedeeld. Tot nu toe heb ik 2 soorten gedronken ( William lawson's en de Johnny walker Black label, single malt) en hoop op nog meer natuurlijk. Verder ben ik ook geïnteresseerd in het zelf stoken (kleine niet commerciële schaal natuurlijk) om op een verjaardag te drinken en hoop op genoeg tips m.b.t de 'mash' en het materiaal. Hopend op nuttige en relevante tips en info. Groetjes Vito
Ik heet Vito en sinds vorig jaar geïnteresseerd in whisky na een vakantie in Turkije waarbij ik me interesse met engelse en wat Schotten heb gedeeld. Tot nu toe heb ik 2 soorten gedronken ( William lawson's en de Johnny walker Black label, single malt) en hoop op nog meer natuurlijk. Verder ben ik ook geïnteresseerd in het zelf stoken (kleine niet commerciële schaal natuurlijk) om op een verjaardag te drinken en hoop op genoeg tips m.b.t de 'mash' en het materiaal. Hopend op nuttige en relevante tips en info. Groetjes Vito
0 x
Re: Even voorstellen
welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

- caskstrength
- Forum goeroe

Re: Even voorstellen
hai, whisky drinken in de turkse hitte, wow, ik drink het liever tijdens een gure hollandse winter
0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”