Voorstellen.
Voorstellen.
Hallo!
Mijn naam is Jeroen, 27 jaar en woon in Apeldoorn.
Nu 3 jaar whisky drinker en ben al enige tijd op dit forum aan het lezen. Werd dus tijd om mij eens aan te melden!
Wij doen met familie/vrienden ieder jaar een tasting wat door een oom wordt georganiseerd. Een perfecte manier om verschillende soorten whisky te proeven!
Mijn naam is Jeroen, 27 jaar en woon in Apeldoorn.
Nu 3 jaar whisky drinker en ben al enige tijd op dit forum aan het lezen. Werd dus tijd om mij eens aan te melden!
Wij doen met familie/vrienden ieder jaar een tasting wat door een oom wordt georganiseerd. Een perfecte manier om verschillende soorten whisky te proeven!
0 x
- defeatless
- Moderator

Re: Voorstellen.
Hoi Jeroen!
Welkom op het forum!
Wat hier standaard wordt aangeraden is om eens hier: https://hetwhiskyforum.nl/viewforum.php?f=710 te kijken. Daar verkopen mensen samples. Dan kun je voor een relatief klein bedrag veel proeven.
Waar liggen je voorkeuren?
Welkom op het forum!
Wat hier standaard wordt aangeraden is om eens hier: https://hetwhiskyforum.nl/viewforum.php?f=710 te kijken. Daar verkopen mensen samples. Dan kun je voor een relatief klein bedrag veel proeven.
0 x
Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
defeatless schreef:Hoi Jeroen!
Welkom op het forum!
Ga momenteel nog alle kanten op!
Bij de laatste proeverij ontdekte ik dat ik ook peated whisky erg lekker kan vinden. We hadden een Ledaig (die van Archives/ WB), Bunnahabhain Peated en een Smokehead.
Wat ik verder geproefd heb en lekker vond waren zoal:
Mortlach 7 (The Ultimate)
Dufftown 1999 (Gordon / MacPhail)
Macallan 2005 (Gordon / MacPhail)
Tomatin 7y (Kintra)
Evan Williams Single Barrel
Kavalan ex bourbon oak
Clynelish 14
Heb nu zelf staan:
Teeling small batch
Smokehead
Millstone menage a trois
Craigellachie 13
Inmiddels leeg zijn:
Ardmore traditional cask
Glen Moray Port Cask
Dalmore 12
Provenance Braeval 11
1 x
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

- caskstrength
- Forum goeroe

Welkom! Je weet de weg naar de Indies en de mindere bekende distilleerderijen al goed te vinden, top. 

0 x
Affirmanti incumbit probatio
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”