Nieuw!
Nieuw!
Goedemiddag allemaal,
Ik keek al vaker op dit forum en nu toch maar besloten om me aan te melden aangezien ik er veel van leer.
Even wat over mezelf:
Ik luister naar de naam Niek en woon in Utrecht. Mijn leeftijd is 25. Op zich ook een mooie leeftijd voor een whisky.
Ik drink inmiddels zo'n drie jaar whisky en ga graag naar proeverijen toe. De volgende staat alweer gepland in mijn agenda.
Mochten er vragen zijn? Schiet maar raak.
Tot spreeks.
Niek
Ik keek al vaker op dit forum en nu toch maar besloten om me aan te melden aangezien ik er veel van leer.
Even wat over mezelf:
Ik luister naar de naam Niek en woon in Utrecht. Mijn leeftijd is 25. Op zich ook een mooie leeftijd voor een whisky.
Ik drink inmiddels zo'n drie jaar whisky en ga graag naar proeverijen toe. De volgende staat alweer gepland in mijn agenda.
Mochten er vragen zijn? Schiet maar raak.
Tot spreeks.
Niek
0 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

Re: Nieuw!
Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- squaadgras
- Forum goeroe

welkom, ik kom vaak in Utrecht, kan je mooie whisky krijgen, zitten een paar leuke slijters in die stad
0 x
- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

Dank jullie allen!
Heb je nog tips?
Ik ben laatst nog bij 'Een kwestie van Smaak' geweest. Leuk aanbod, niet heel breed. Verder ga ik binnenkort weer naar De Bilt naar Verhaar!
JacobaEd schreef:welkom, ik kom vaak in Utrecht, kan je mooie whisky krijgen, zitten een paar leuke slijters in die stad
Heb je nog tips?
Ik ben laatst nog bij 'Een kwestie van Smaak' geweest. Leuk aanbod, niet heel breed. Verder ga ik binnenkort weer naar De Bilt naar Verhaar!
1 x
dat is een zeer fijne winkel, aanbod niet al te groot, maar service hoog
Bilthoven is natuurlijk helemaal top
Bilthoven is natuurlijk helemaal top
0 x
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”