Ook nieuw hier
Ook nieuw hier
Ik zal me ook even voorstellen, ik heet Remon woonachtig in alphen aan den rijn. Ben 33 jaar oud en ik ben nog zo groen als een blaadje, in de prachtige wereld van het whisky drinken. Ik hoop via deze weg heel veel te leren over whisky. En ook mensen uit mijn omgeving te leren kennen, die ook deze passie hebben, en om hem daar dan ook samen mee te kunnen delen. Want hellaas is er niemand in mijn directe omgeving die snappen waarom ik whisky zo lekker en leuk vind. En dit zijn mijn eerste flessen die ik heb aangeschaft om mijn smaak te gaan ontwikkelen.
Glenfiddich 12j
Laphroaig select
GlenDronach 12j
GlenDronach peated
Het zijn er nog niet veel. En uiteindelijk wil ik rond de 10 flessen hebben staan, en die zal ik waarschijnlijk verder gaan samen stellen met behulp van onderandere dit forum.
Glenfiddich 12j
Laphroaig select
GlenDronach 12j
GlenDronach peated
Het zijn er nog niet veel. En uiteindelijk wil ik rond de 10 flessen hebben staan, en die zal ik waarschijnlijk verder gaan samen stellen met behulp van onderandere dit forum.
0 x
Re: Ook nieuw hier
Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- Stormbringer
- Senior

- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

- caskstrength
- Forum goeroe

- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

Ze bevallen ook zeer goed
ik wil echt de verschillende smaken ervaren. De volgende stap word wat ouders 15 jaar of zo ben heel benieuwd hoe dat gaat smaken.
ik wil echt de verschillende smaken ervaren. De volgende stap word wat ouders 15 jaar of zo ben heel benieuwd hoe dat gaat smaken.
0 x
Hoi,
En welkom hier hè
Wat vind je van de GD peated? Persoonlijk vond ik hem noch vis noch vlees... Weinig speciaal, niet te vergelijken met hun andere standaardbottelingen... Ik zou zeggen: schoenmaker, blijf bij....
En welkom hier hè
Wat vind je van de GD peated? Persoonlijk vond ik hem noch vis noch vlees... Weinig speciaal, niet te vergelijken met hun andere standaardbottelingen... Ik zou zeggen: schoenmaker, blijf bij....
0 x
-
Sieger.A.H
- Actief lid

welkom, glendronach peated, ken ik niet.. eens rondneuzen waar ik die kan proeven
0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”