hallo allemaal
hallo allemaal
Hallo allemaal
Mijn naam is bas kom net van school af en drink altijd al graag een whiskytje ( famous grouse )
Maar zins ik werk heb ik er iets meer geld voor over om een wat duurder whisky te kopen en me er in te gaan verdiepen
Mijn naam is bas kom net van school af en drink altijd al graag een whiskytje ( famous grouse )
Maar zins ik werk heb ik er iets meer geld voor over om een wat duurder whisky te kopen en me er in te gaan verdiepen
0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Re: hallo allemaal
Welkom, je bent er vroeg bij! En da's alleen maar beter! Veel plezier hier! 

0 x
2 ∞ & →
Leuk dat je al zo jong met whisky aan de slag gaat! Op die leeftijd zoop ik mij nog klem aan de mixjes en biertjes in het weekend.
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- Stormbringer
- Senior

Opeth83 schreef:Leuk dat je al zo jong met whisky aan de slag gaat! Op die leeftijd zoop ik mij nog klem aan de mixjes en biertjes in het weekend.
Mixjes ben ik geen fan van maar en bier drink ik ook wel op feesten en verjaardagen xD
0 x
bas1996 schreef:Opeth83 schreef:Leuk dat je al zo jong met whisky aan de slag gaat! Op die leeftijd zoop ik mij nog klem aan de mixjes en biertjes in het weekend.
Mixjes ben ik geen fan van maar en bier drink ik ook wel op feesten en verjaardagen xD
Is ook niks, ik dronk a7 amaretto 7 up haha.
0 x
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

zo zie ik het niet ik heb er nu het geld voor xDJacobaEd schreef:welkom, zo van school aan de whisky.. das echt stoer
0 x
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”