Ff voorstellen
Ff voorstellen
Hallo, ik ben Frank, 47 jaar en woonachtig in het mooie de Kwakel. Sinds een jaar of 5 een gepassioneerd Whisky drinker. Altijd op zoek naar nieuwe lekker whisky (als de portemonnee dit toestaat).
Aangezien er zoveel soorten en merken zijn mijzelf hier maar op dit forum aangemeld voor tips van mensen die er nog meer van afweten. En om de eventuele beginner tips te geven...
Groeten, Frank
Aangezien er zoveel soorten en merken zijn mijzelf hier maar op dit forum aangemeld voor tips van mensen die er nog meer van afweten. En om de eventuele beginner tips te geven...
Groeten, Frank
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Re: Ff voorstellen
Welkom Frank, en veel plezier op het forum gewenst!
0 x
Affirmanti incumbit probatio
Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

hoogheid2015 schreef:Welkom Franken je kan helemaal los op het sample aanbod
Bedankt iedereen voor het warme welkom, bovenstaande zin begrijp ik nog niet, maar misschien ff zoeken....
0 x
purgie schreef:hoogheid2015 schreef:Welkom Franken je kan helemaal los op het sample aanbod
Bedankt iedereen voor het warme welkom, bovenstaande zin begrijp ik nog niet, maar misschien ff zoeken....
viewforum.php?f=710

0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”