Al vaker op het forum geweest om te lezen, maar nu dan maar even voorstellen:-)
Al vaker op het forum geweest om te lezen, maar nu dan maar even voorstellen:-)
Beste mede Whisky drinkers,
Ik ben Jan-Pieter(Pito) en ben 22 jaar oud.ik werk sinds mijn 16de verjaardag en ben op dit moment verpleegkundige in een particulier verzorgingshuis.
Op mijn 18de verjaardag met whisky in aanraking gekomen door mijn oom. Die een Glenlivet 18 meenam. Was opslag verliefd op die Whisky en ben het grote avontuur van de whisky aangegaan. Ik ben niet iemand die veel drinkt of iedere dag een dram tevoorschijn haalt. Ik geniet van de momenten dat ik kan drinken.
Ik heb op dit moment op de plank staan;
Glenlivet 21 "the archive"(gedronken bij een goeie vriend en was ontzettend onder de indruk)
Glenlivet 15 "french oak"(gister gekregen,ongeopend)
Glenfiddich 12.
Glenfiddich 15 solera(wat een geweldige whisky is dit)
Balvenie Single barrel(1997 gedisteleerd 2012 gebotteld) (ongeopend)
Balvenie 17 Madeira cask(ongeopend)
Dalmore Cigare Malt(ongeopend, gedronken bij een slijterij en vond deze zeer verrassend)
Ik ben op dit moment de sherry cask whisky's aan het ontdekken. Maar ben er nog niet uit wat de beste en betaalbaarste is...
De highlands en speyside whisky's zijn m'n favorieten.
Als julle vragen/opmerkingen hebben.. Jullie zijn altijd welkom..
Ik ben Jan-Pieter(Pito) en ben 22 jaar oud.ik werk sinds mijn 16de verjaardag en ben op dit moment verpleegkundige in een particulier verzorgingshuis.
Op mijn 18de verjaardag met whisky in aanraking gekomen door mijn oom. Die een Glenlivet 18 meenam. Was opslag verliefd op die Whisky en ben het grote avontuur van de whisky aangegaan. Ik ben niet iemand die veel drinkt of iedere dag een dram tevoorschijn haalt. Ik geniet van de momenten dat ik kan drinken.
Ik heb op dit moment op de plank staan;
Glenlivet 21 "the archive"(gedronken bij een goeie vriend en was ontzettend onder de indruk)
Glenlivet 15 "french oak"(gister gekregen,ongeopend)