Al vaker op het forum geweest om te lezen, maar nu dan maar even voorstellen:-)
Al vaker op het forum geweest om te lezen, maar nu dan maar even voorstellen:-)
Beste mede Whisky drinkers,
Ik ben Jan-Pieter(Pito) en ben 22 jaar oud.ik werk sinds mijn 16de verjaardag en ben op dit moment verpleegkundige in een particulier verzorgingshuis.
Op mijn 18de verjaardag met whisky in aanraking gekomen door mijn oom. Die een Glenlivet 18 meenam. Was opslag verliefd op die Whisky en ben het grote avontuur van de whisky aangegaan. Ik ben niet iemand die veel drinkt of iedere dag een dram tevoorschijn haalt. Ik geniet van de momenten dat ik kan drinken.
Ik heb op dit moment op de plank staan;
Glenlivet 21 "the archive"(gedronken bij een goeie vriend en was ontzettend onder de indruk)
Glenlivet 15 "french oak"(gister gekregen,ongeopend)
Glenfiddich 12.
Glenfiddich 15 solera(wat een geweldige whisky is dit)
Balvenie Single barrel(1997 gedisteleerd 2012 gebotteld) (ongeopend)
Balvenie 17 Madeira cask(ongeopend)
Dalmore Cigare Malt(ongeopend, gedronken bij een slijterij en vond deze zeer verrassend)
Ik ben op dit moment de sherry cask whisky's aan het ontdekken. Maar ben er nog niet uit wat de beste en betaalbaarste is...
De highlands en speyside whisky's zijn m'n favorieten.
Als julle vragen/opmerkingen hebben.. Jullie zijn altijd welkom..
Ik ben Jan-Pieter(Pito) en ben 22 jaar oud.ik werk sinds mijn 16de verjaardag en ben op dit moment verpleegkundige in een particulier verzorgingshuis.
Op mijn 18de verjaardag met whisky in aanraking gekomen door mijn oom. Die een Glenlivet 18 meenam. Was opslag verliefd op die Whisky en ben het grote avontuur van de whisky aangegaan. Ik ben niet iemand die veel drinkt of iedere dag een dram tevoorschijn haalt. Ik geniet van de momenten dat ik kan drinken.
Ik heb op dit moment op de plank staan;
Glenlivet 21 "the archive"(gedronken bij een goeie vriend en was ontzettend onder de indruk)
Glenlivet 15 "french oak"(gister gekregen,ongeopend)
Glenfiddich 12.
Glenfiddich 15 solera(wat een geweldige whisky is dit)
Balvenie Single barrel(1997 gedisteleerd 2012 gebotteld) (ongeopend)
Balvenie 17 Madeira cask(ongeopend)
Dalmore Cigare Malt(ongeopend, gedronken bij een slijterij en vond deze zeer verrassend)
Ik ben op dit moment de sherry cask whisky's aan het ontdekken. Maar ben er nog niet uit wat de beste en betaalbaarste is...
De highlands en speyside whisky's zijn m'n favorieten.
Als julle vragen/opmerkingen hebben.. Jullie zijn altijd welkom..
Laatst gewijzigd door Janpieter op 27 Dec 2015, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
2 x
Glenlivet 21,glenlivet 15 fine oak,Balvenie Single barrel,balvenie 17 madeira cask,Dalmore Cigare malt,Glenfiddich 12,Glenfiddich 15 Solera
Re: Al vaker op het forum geweest om te lezen, maar nu dan maar even voorstellen:-)
Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Re: Al vaker op het forum geweest om te lezen, maar nu dan maar even voorstellen:-)
de glendronach 21 parliament en de glengoyne 21 zijn zeer goeie sherry matured whisky's ,die zitten beide kwa prijs rond de 100euro
heb de cigar malt ook
maar jammer genoeg past deze toch niet zo goed samen met een cigaar
welkom op het forum
heb de cigar malt ook
maar jammer genoeg past deze toch niet zo goed samen met een cigaar
welkom op het forum

0 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

Welkom hier en je hebt een goede basis 
0 x
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

Welkom Jan-Pieter 

0 x
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

Welkom op dit forum Pito 

0 x
- defeatless
- Moderator

welkom, qua sherry whisky, probeer de a'bunath van Aberlour eens
0 x
JacobaEd schreef:welkom, qua sherry whisky, probeer de a'bunath van Aberlour eens
Helemaal mee eens.
En misschien nog snel een Glendronach Revival score voordat hij er niet meer is.
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”