hallo soortgenoten :)
hallo soortgenoten :)
Hallo iedereen,
Ik heb net mijn eerste post gedaan op dit forum over het vat Glendronach van de WCOC.
Mijn naam is Luciën Visser, woon in Pijnacker (Regio Den Haag, Delft, Rotterdam). Drink z'n 30 jaar whisk(e)y en heb dus al wat geproefd hier en daar. Ik heb geen echte voorkeur (meer) omdat kwaliteit bij veel distilleerderijen nogal wisselt van jaar tot jaar. Maar als ik er toch 1 noem dan is dat Springbank (alle 3 de versies).
Gegroet,
Luciën
Ik heb net mijn eerste post gedaan op dit forum over het vat Glendronach van de WCOC.
Mijn naam is Luciën Visser, woon in Pijnacker (Regio Den Haag, Delft, Rotterdam). Drink z'n 30 jaar whisk(e)y en heb dus al wat geproefd hier en daar. Ik heb geen echte voorkeur (meer) omdat kwaliteit bij veel distilleerderijen nogal wisselt van jaar tot jaar. Maar als ik er toch 1 noem dan is dat Springbank (alle 3 de versies).
Gegroet,
Luciën
0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

Re: hallo soortgenoten :)
Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

Re: hallo soortgenoten :)
welkom, als je al 30 jaar whisky drinkt, dan heb je al een vaatje weg gedronken vermoed ik zo 

0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”