John, Limburg
-
johan brugge
- Forum goeroe

- Berichten: 4882
- Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08
Re: John, Limburg
p_froes schreef:He John, van harte gefeliciteerd!
Heb ik iets gemist?
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
-
johan brugge
- Forum goeroe

- Berichten: 4882
- Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08
Re: John, Limburg
Sh**, dat zie ik nu pas. Alsnog gefeliciteerd, JD!!


0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Re: John, Limburg
Dank, heren!
Pano komt ook 'op dat andere forum'

johan brugge schreef:p_froes schreef:He John, van harte gefeliciteerd!
Heb ik iets gemist?
Pano komt ook 'op dat andere forum'
0 x
Re: John, Limburg
GJR schreef:Ik zie dat je nu hier "Online" bent, dus van harte met je verjaardag !
Dank je, Gert-Jan!
0 x
- Jock
- (Whisky)Professional

- Berichten: 966
- Lid geworden op: 03 Aug 2009, 11:30
- Locatie: Arnhem
- Contact:
Re: John, Limburg
Van harte John. Ik neem een dram van de nieuwe Octomore op jou vanavond. Is in Nederland niet eens uit
Geniet lekker samen met de fam
Geniet lekker samen met de fam
0 x
Re: John, Limburg
Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag, John en ik hoop, dat er samen met vrouw én zoon,nog heel veel gelukkige jaren bijkomen
+ 
+ 
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

- Berichten: 4882
- Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08
Re: John, Limburg
Hey, van harte proficiat met je verjaardag JD!! 

0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Re: John, Limburg
Dank jullie allemaal! Het is gisteren alleen bij bier gebleven en 's avonds niet te laat weer naar bed, vanmorgen begon de werkweek (nja... deze week alleen vandaag en morgen ivm vierdaagse Nijmegen
), maar zal vanavond eens even kijken welke whisky ik pak. Misschien 'n 28yo (helaas geen 29yo) uit de Bladnoch bottle-share van Sjoerd.

Bron: Twitpic.com
@Pano: beter laat dan nooit, toch
Slainte!
), maar zal vanavond eens even kijken welke whisky ik pak. Misschien 'n 28yo (helaas geen 29yo) uit de Bladnoch bottle-share van Sjoerd. 
Bron: Twitpic.com
@Pano: beter laat dan nooit, toch
Slainte!

0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten





