Nieuw hier: rizzx

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Willem vd K
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Re: Nieuw hier: rizzx

Ongelezen berichtdoor Willem vd K » 09 Feb 2014, 22:49

Poe hé... AnCnoc 12yo en Arran 14yo? Of als je vatsterkte aandurft: Auchentoshan Valinch :hoera
0 x
BAM! - ook op Facebook

rizzx
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor rizzx » 10 Feb 2014, 12:42

Cheers cuz :bottomsup
0 x

rizzx
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor rizzx » 11 Feb 2014, 16:48

Als je een beetje aan het ontdekken bent, en met veel genoegen Laphroaig en Caol Ila naar binnen werkt, is een whisky zoals An Cnoc of Glenlivet of dan niet te mild/lafjes? Ik heb geen idee hoor, schiet me lek als het niet zo is..ok
0 x

Matti
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Matti » 11 Feb 2014, 17:00

Lafjes, neuh. Lichter en complexer? Ja. :)

Ik, en velen met mij, ben begonnen met peated whiskies en heb langzamerhand de subtielere stijlen leren waarderen tot het punt waarop ik de peated whiskies die ik eerst heerlijk vond nu niet veel meer aan vind :) Nu wil ik niet zeggen dat dat bij jou ook staat te gebeuren, maar als je het niet probeert zal je het nooit weten :)
0 x
Matthijs, whiskynerd.

rizzx
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor rizzx » 11 Feb 2014, 17:04

Klinkt zo logisch, wat je zegt. Had het zelf kunnen bedenken. Maar hecht veel waarde aan jullie ervaren rotten en vind het leuk om erover te keuvelen :gnif
0 x

Willem vd K
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Willem vd K » 11 Feb 2014, 20:33

rizzx schreef:Klinkt zo logisch, wat je zegt. Had het zelf kunnen bedenken. Maar hecht veel waarde aan jullie ervaren rotten en vind het leuk om erover te keuvelen

:goedgedaan
Matti schreef:Lafjes, neuh. Lichter en complexer? Ja.

Ik, en velen met mij, ben begonnen met peated whiskies en heb langzamerhand de subtielere stijlen leren waarderen tot het punt waarop ik de peated whiskies die ik eerst heerlijk vond nu niet veel meer aan vind :) Nu wil ik niet zeggen dat dat bij jou ook staat te gebeuren, maar als je het niet probeert zal je het nooit weten

Herkenbaar! Ik zit nu zelf precies een beetje in de overgang die je omschrijft. Toen ik de breedte van het spectrum ontdekte wilde ik alleen maar de extremen. Volle bak sherrymonsters en turfbommetjes. Ik vond die er tussenin maar saai? :o Daar ben ik nu behoorlijk van aan het terugkomen. Ik lust nog steeds graag de sherry en turfmonsters (niet bij elkaar ;)), maar de mooie, subtiele bourbon juweeltjes trekken steeds meer m'n aandacht. Wit fruit en vanille, mmmmm :duimop
0 x
BAM! - ook op Facebook

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”