Hallo uit West-Vlaanderen: Erynn

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Erynn
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Re: Hallo uit West-Vlaanderen: Erynn

Ongelezen berichtdoor Erynn » 15 Mei 2012, 12:47

Ah, 25 mei in Brugge, ik noteer het alvast. Ik kijk eens of ik dan al iets gepland heb.

Voor die wedstrijd: het is een totaalpakket van vliegtuigreis + overnachting + een complete onderdompeling in de wereld van de distilleerderij + muziekfestival... : heel mooi allemaal dus. :D

Stemmen kan via deze app: (je hebt wel een facebook-account nodig en je woonplaats + geboortedatum moet openbaar staan, maar kan je nadien gewoon weer privé zetten)
https://apps.facebook.com/bushmillslive/
Gewoon de aanwijzingen volgen en op Hanna en Annelies stemmen.

Dit zou een geweldige ervaring zijn. Ben al volop aan het denken welke 'blend' ik wil maken en ik heb nog niet eens gewonnen... Jullie zijn trouwens meer dan welkom om mee te helpen brainstormen.
0 x

JayDie
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor JayDie » 15 Mei 2012, 12:49

Erynn schreef:Stemmen kan via deze app

Alleen via een app...? :(
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Piet
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Piet » 15 Mei 2012, 13:24

JayDie schreef:Alleen via een app...? :(

Een Facebook App (widget, gadget, ... misschien is het wel een portlet !

Maar helaas weer dat gedoe met privé gegevens....... komt me bekend voor... en ik blijf het dom vinden van Bushmills :boos
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

Matti
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Matti » 15 Mei 2012, 13:44

Piet schreef:
JayDie schreef:Alleen via een app...? :(

Een Facebook App (widget, gadget, ... misschien is het wel een portlet !

Maar helaas weer dat gedoe met privé gegevens....... komt me bekend voor... en ik blijf het dom vinden van Bushmills :boos

Ik ben het wel eens met je oneens over Facebook, Piet, maar hier ben ik het volledig mee eens. Dit is dus (waarschijnlijk) een verkapte manier om een adressenbestand op te bouwen, en laat ik daar nu allergisch voor zijn... Dus mijn stem gaat helaas verloren, en mijn supporteren zal beperkt moeten blijven tot morele support:

:hoera Go Erynn Go! :hoera
0 x
Matthijs, whiskynerd.

Soundwave
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Soundwave » 16 Mei 2012, 00:13

Ach zo erg is het niet hoor zo'n FB app. Zoals Erynn aangaf is het een kwestie van daarna in je instellingen die koppeling weer te verwijderen. Het 'enige' dat men daarna weet is dat "Pietje uit plaats X met gegevens (datgene wat je zelf wel en niet in je profiel hebt geplaatst) op FB Bushmills leuk vond". Lijkt mij niet zo erg als Big Brother dat van je weet. Maar ik respecteer het als mensen daar wat terughoudender in zijn.
Wat betreft die prijs, zou ik ontzettend jaloers op je zijn als je die wint als Bushmills liefhebber! Heb Blackbush, de 10yo, 16yo en de 1608 al eens gehad en hoop een keer de 21yo te kunnen proeven! (de original sla ik over). Succes en ben benieuwd of het gaat lukken!
0 x

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”