Nieuw op het forum

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
efde
Actief lid
Actief lid

Re: Nieuw op het forum

Ongelezen berichtdoor efde » 05 Feb 2023, 22:39

Peter, ook van mij welkom op dit forum. Ik wens je dat echter in alle bescheidenheid, want vroeger schreef of vroeg ik ook wel eens iets op het forum en dat is ondertussen heel sterk verminderd. Maar ik lees wel. Voor mij is dit veiliger.

Feitelijk wou ik vooral verduidelijken dat 'een vat kopen', zoals hierboven aangeraden wordt, niet voor iedereen verstandig is. Een vat kan namelijk sterk tegenvallen (qua kwaliteit) en het is uiteraard ook financieel niet altijd verstandig (voor iedereen).
1 x

PeterMol74
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor PeterMol74 » 11 Feb 2023, 18:55

efde schreef:Peter, ook van mij welkom op dit forum. Ik wens je dat echter in alle bescheidenheid, want vroeger schreef of vroeg ik ook wel eens iets op het forum en dat is ondertussen heel sterk verminderd. Maar ik lees wel. Voor mij is dit veiliger.

Feitelijk wou ik vooral verduidelijken dat 'een vat kopen', zoals hierboven aangeraden wordt, niet voor iedereen verstandig is. Een vat kan namelijk sterk tegenvallen (qua kwaliteit) en het is uiteraard ook financieel niet altijd verstandig (voor iedereen).

Bedankt voor je bericht efde. Ik was dat ook niet van plan;) Dan zou ik veel meer geld en verstand van zaken moeten hebben.
0 x

edwin5
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor edwin5 » 11 Feb 2023, 20:44

Welkom.. Veel plezier en ik zou zeggen vraag maar raak..
0 x

Smede77
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Smede77 » 12 Feb 2023, 14:41

Welkom Peter,

Heb ooit op het whisky festival in Den Haag een Bowmore uit 1968 mogen proeven en we hebben er zelfs een fles van weten te bemachtigen. Mijn doel is vooral om zoveel mogelijk whisky's te blijven proeven om die smaakbeleving te evenaren ;-). Geniet van de ontdekkingstocht en de vele tips die hier zeker te vinden zijn.

Groeten Rogier

:nat :Slainte
0 x
Afbeelding

Daan
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Daan » 13 Feb 2023, 19:04

Welkom op het forum Peter! :Slainte
0 x
The glass can be half empty or half full. As long as there's whisky in it.

Afbeelding

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”