hello whisky liefhebbers

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
kv12
Actief lid
Actief lid

Re: hello whisky liefhebbers

Ongelezen berichtdoor kv12 » 24 Okt 2021, 12:30

JvR schreef:Welkom! Leuk om te lezen waar je nu staat: je hebt whisky geproefd die lekkerder is dan Red Label en je bent enthousiast geworden. Ook al een samplesetje besteld zie ik. :goedgedaan Ik adviseer je vooral naast het proeven lekker wat draadjes op dit forum te lezen over de verschillende distilleerderijen, over geturfde en ongeturfde whisky, over de verschillende vattypes, over de verschillen tussen blends en single Malts de en alles wat daar tussen zit.

PS: Op whiskybase is veel te vinden maar staar je niet blind op de scores.

Zelfs geen red label vroeger , was eerder de goedkoopste fles van bij ALDI , aan 8euro ofzo toen :P

getrurfde heb ik denk "peaty" staat erop , de gouden carolus blaasveld is dat , die bevalt me het minste van alles wat ik heb van gouden carolus .

Eigenlijk wel fijn te lezen dat de kenners vinden dat er veel beter bestaat dan de gouden carolus , nog veel goeds te ontdekken voor mij wil dat zeggen :-)
1 x

Reichenbach
Moderator
Moderator

Re: hello whisky liefhebbers

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 24 Okt 2021, 13:59

kv12 schreef:Vond geen topic om dit onder te plaatsen maar ik las dus dat jullie hoeveelheid uit drukken in "dram".
Daarvoor hebben we het Domme Vragen topic:
Het 'Domme Vragen Bestaan Niet'-topic

Domme vragen bestaan dus niet.
1 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”