Voorstellen: Françoise
Re: Voorstellen: Françoise
Tussen al het nieuwe geweld een vrouw. Mijn goede manieren gebieden mij dan ook om je welkom te heten op dit forum. Ben al even gestopt met iedereen een 'welkom' te posten, maar voor deze keer maak ik dan weer een uitzondering. Vrouwen en whisky blijven voor mij een bijzonder gegeven, vandaar. Tuurlijk is de rest ook meer dan welkom hè
Françoise, welcome ma'am, have fun and enjoy your (daily) dram
Bram
Bram
0 x
- fjharms
- Whisk(e)y goeroe

Bram84 schreef:Tussen al het nieuwe geweld een vrouw. Mijn goede manieren gebieden mij dan ook om je welkom te heten op dit forum. Ben al even gestopt met iedereen een 'welkom' te posten, maar voor deze keer maak ik dan weer een uitzondering. Vrouwen en whisky blijven voor mij een bijzonder gegeven, vandaar. Tuurlijk is de rest ook meer dan welkom hè![]()
![]()
Bram
Bedankt voor de vriendelijke woorden!
Toch vreemd dat vrouwen en whisky een bijzondere combinatie lijken te zijn, ik ken toch verschillende vrouwen die graag whisky drinken, en ook het geturfde spul niet versmaden... mijn collectie bevat meer Islay dan niet-Islay whiskies, hoewel ik ook kan genieten van bv een Glendronach.
0 x
thijs100 schreef:Welkom Françoise
Freddy schreef:Puffins is dat niet een duur woord voor een papegaaiduiker?
Nee hoor, gewoon het Engelse woord
Ik vind papegaaiduiker een stuk sjieker dan puffin.

0 x
Van harte gefeliciteerd met jouw groene letters Francoise
Goede zet van de heren om jouw Mod te maken. We zullen proberen je niet te veel werk te bezorgen.
Good Luck!
Goede zet van de heren om jouw Mod te maken. We zullen proberen je niet te veel werk te bezorgen.
Good Luck!
1 x
Françoise van harte gefeliciteerd met je benoeming. heel veel succes en plezier gewenst 

1 x
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

Goed dat jij en Edwin deze schone taak op jullie willen nemen. Kan me goed voorstellen dat het structureel tijd vrijmaken op een gegeven ogenblik persoonlijk op een lagere prioriteit komt te staan.
Dus mooi dat het nu niet meer op de schouders van 1 persoon rust.

Dus mooi dat het nu niet meer op de schouders van 1 persoon rust.

1 x
Proficiat Françoise en succes met deze " schone taak" Ik hoop dat we jullie het niet al te moeilijk maken ::Slainte
1 x
- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Succes Francoise, mooi duo Edwin en jij. Kom je ook bij het whisky event in Eindhoven? Sterkte met het zooitje ongeregeld op het forum 

1 x
- fjharms
- Whisk(e)y goeroe

gerritbakker57 schreef:Succes Francoise, mooi duo Edwin en jij. Kom je ook bij het whisky event in Eindhoven? Sterkte met het zooitje ongeregeld op het forum
Dank je Gerrit!
Nee, ik ben helaas verhinderd voor het festival in Eindhoven.
Maar ik ga wel naar de Whiskybase gathering.
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”