JayDie schreef:GJR schreef:Waarschijnlijk zal ik dit jaar zowel naar Le.. ehm Den Haag gaan als Vlissingen en dan heb je je inschrijfgeld er snel uit
Let op dat een van beide 'gratis' is; niet beide! Bij Vlissingen krijg je er een 'gratis' masterclass bij.GJR schreef:misschien ook eens een clubbotteling aanschaffen (ervaringen daarmee ?)
Ik heb dit jaar de Highland Park Provenance gekocht.![]()
Ik had natuurlijk al gezien dat je niet gratis naar beide festivals kan, weet ook nog niet welke van de twee ik via iws doe, zit te denken aan den haag en dan de vip sessie (minder mensen, waarschijnlijk voor mij dus ook makkelijker) en Vlissingen tja als je als Zeeuw daar niet minimaal 1 keer bent geweest..........
Hmmm die HP is (al) uitverkocht, zit nog wel naar die Littlemill te kijken, maar vind daar nog niet snel meer gegevens over, lijkt me niet duur !

,zal ik deze niet met lege handen verlaten of de whisky moet echt niet mijn smaak zijn
(naast het plezier dat ik erin heb gekregen om whisky te proberen te doorgronden anders was het waarschijnlijk niet zo hard gegaan), gelukkig valt er nog meer dan genoeg te leren en te ervaren, dus voorlopig zijn jullie nog niet van mij af.
!