Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
JacobaEd
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor JacobaEd » 10 Jan 2015, 09:20

diepe buiging voor Piet en dank :Bye
0 x

-Roy-
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor -Roy- » 10 Jan 2015, 10:15

Bedankt voor de update Piet. Het ga je goed.
0 x

Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Yapi » 10 Jan 2015, 10:51

Hey Piet.

erg veel begrip en toch ook triestheid voor je afscheid! Ik wens je een zo volledig mogelijk herstel toe, en nog een geweldig interessant gepensioneerd leven ;)

het ga je goed!

Bart
0 x
Afbeelding

Freddy
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Freddy » 10 Jan 2015, 11:02

Hoi Piet,
Bedank voor dit forum.
Het ga je goed.
Veel plezier met tuinieren.
Maar vooral, Geniet er van!
En nog veel gezonde jaren toegewenst.
0 x
Afbeelding

Ruil of verkoop samples van mijn open flessen behoort altijd tot de mogelijkheid.

Harrie
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Harrie » 10 Jan 2015, 11:28

Goed om te lezen dat het weer aardig goed met je gaat, ook al zal je (behalve de whisky) het een en ander moeten laten.
Zoals iedereen bijzonder veel dank voor het in leven roepen van dit mooie forum, iets waar ik en tientallen/honderden anderen dagelijks erg veel plezier aan beleven.

Het ga je goed!
0 x
Afbeelding

edwinedje
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 11 Jan 2015, 12:00

Goed te lezen dat er vooruitgang is Piet.

Ik ben/was onder de indruk van hoe je het een en ander regelde en organiseerde voor/door/met dit Forum.
Het ga je goed in elke richting die je gaat met welke uitdaging dan ook.

Met geheven glas gevuld met welk vloeibaar genot dan ook; Proost!

:Slainte
0 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

DramdrummerTom
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor DramdrummerTom » 11 Jan 2015, 18:03

Gezondheid gaat boven alles. Heel erg veel sterkte Piet en dank je voor al je hulp aan het forum!
0 x

Alwin
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Alwin » 11 Jan 2015, 18:24

Altijd goed om te lezen dat het herstel goed verloopt, ook al is het traag.

Nog veel plezier en bedankt voor al het werk wat je gedaan hebt voor dit forum (ook voor HWFVBT).

Gr Alwin
0 x
Afbeelding

Piet
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Piet » 11 Jan 2015, 18:55

Nu een echte korte reactie.

Johan: Brugge staat zeker nog/weer op de lijst (en dus ook jij). Ondanks dat het destijds letterlijk in het (regen)water viel was het de moeite waard :goedgedaan

Elwin: Om het wat te verzachten kreeg ik advies "je kunt toch ook vooral ruiken en heel verdunnen". Dat zou wellicht kunnen vooral om dat het 70% om de neus gaat.... Maar toch leek me dat geen goed idee.

René: Het streven naar perfectie is nu zeer ondergeschikt ... zeker als je wakker wordt en het langzaam tot je doordringt dat je niet meer kunt spreken, althans alleen nog met wartaal. Gelukkig had ik het voordeel dat alles, althans het meeste, nog in mijn hersenen nog klopt. Mijn vrouw en later de dames van de logopedie hebben een prima job gedaan en waren zeer te vrede met een patiënt als ik. Met een herseninfarct/hersenbloeding gaat het vaak niet meer zo goed. Los van het hartgedoe heb ik er een flinke afasie aan over gehouden. Heel interessant, dat weer wel. Het is prachtig om te zien hoe de hersenen het letterlijke gat weer zo goed mogelijk invullen. Een bekend woord dat ik pas voor het eerst weer gebruik (en dat blijken er heel wat te zijn) moet ik vaak een paar keer uitspreken (fonetisch) om het weer machtig te worden. Vaak gebruik ik daarbij Engels als hulpmiddel. Met wat (meer)geduld en de spell-checker gaat schrijven ook nog steeds weer beter. Maar daardoor heb ik nu Scrabble ontdekt. De autobiografie is dan ook therapeutisch bedoeld (niet voor publicatie!). .

Bart: Nog bedankt voor de distributie van de HWF in België.

Nogmaals dank voor een leuke en boeiende tijd hier :Cry :goedgedaan :Bye
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Pellie » 11 Jan 2015, 19:03

Piet, het ga je goed en het forum is in goede (opvolgings) handen terecht gekomen.

Slainthe!!
0 x

I_SPEY
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor I_SPEY » 11 Jan 2015, 19:24

Piet schreef:Nu een echte korte reactie.

Johan: Brugge staat zeker nog/weer op de lijst (en dus ook jij). Ondanks dat het destijds letterlijk in het (regen)water viel was het de moeite waard :goedgedaan

Elwin: Om het wat te verzachten kreeg ik advies "je kunt toch ook vooral ruiken en heel verdunnen". Dat zou wellicht kunnen vooral om dat het 70% om de neus gaat.... Maar toch leek me dat geen goed idee.

René: Het streven naar perfectie is nu zeer ondergeschikt ... zeker als je wakker wordt en het langzaam tot je doordringt dat je niet meer kunt spreken, althans alleen nog met wartaal. Gelukkig had ik het voordeel dat alles, althans het meeste, nog in mijn hersenen nog klopt. De dames van de logopedie hebben een prima job gedaan en waren zeer te vrede met een patiënt als ik. Met een herseninfarct/hersenbloeding gaat het vaak niet meer zo goed. Los van het hartgedoe heb ik er een flinke afasie aan over gehouden. Heel interessant, dat weer wel. Het is prachtig om te zien hoe de hersenen het letterlijke gat weer zo goed mogelijk invullen. Een bekend woord dat ik pas voor het eerst weer gebruik (en dat blijken er heel wat te zijn) moet ik vaak een paar keer uitspreken (fonetisch) om het weer machtig te worden. Vaak gebruik ik daarbij Engels als hulpmiddel. Met wat (meer)geduld en de spell-checker gaat schrijven ook nog steeds weer beter. Maar daardoor heb ik nu Scrabble ontdekt. De autobiografie is dan ook therapeutisch bedoeld (niet voor publicatie!). .

Bart: Nog bedankt voor de distributie van de HWF in België.

Nogmaals dank voor een leuke en boeiende tijd hier :Cry :goedgedaan :Bye

Wat ontzettend goed én aardig van je om "nog even met de ouwe tijd terug te komen" en er nog een flink stuk tekst aan bij te voegen, Piet :hoedaf En ik zie tegelijkertijd dat het schrijven van je de laatste tijd zo véél beter gaat! Dat zijn toch weer kleine vooruitgangetjes en geeft een gevoel van diepe dankbaarheid! Ik heb zelfs de indruk dat je nu, vandaag de dag, minder schrijffouten maakt dan "in de ouwe tijd". En ik denk, jou kennende, dat je héél voorzichtig zit te glimlachen! Ja, hè?
ik wil absoluut niet zo veel in herhaling treden, maar "bedankt Piet voor de inderdaad mooie tijd die we gehad hebben".
Ik ga nu wat te eten maken en schenk daarbij, op ons beider, een hele mooie whisky in!!
All the best en tot ziens,

René
1 x
Afbeelding
René - Friend of Ardbeg - Caol Ila - Lagavulin - Laphroaig and many Others
"Every closed eye is not sleeping, and every open eye is not seeing!"

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 11 Jan 2015, 22:15

Piet schreef:Johan: Brugge staat zeker nog/weer op de lijst (en dus ook jij). Ondanks dat het destijds letterlijk in het (regen)water viel was het de moeite waard

Ik kijk hier alvast naar uit. Bedankt voor alles Piet.
Respect, man! :respect :hoedaf
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

avdboom
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor avdboom » 12 Jan 2015, 13:49

Piet,

Ik ben er pas bij gekomen nadat jij van het toneel verdwenen was...
Maar ik heb wel heel veel interessante artiekelen van jouw hand gelezen die mij nog steeds boeien en veel geleerd hebben. Eigenlijk zoveel dat het is alsof ik je hier wel heb "meegemaakt".

Bedankt daar voor en het aller beste voor je in een hopelijk nog lange toekomst!

Alexander
0 x
Afbeelding

Soundwave
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Soundwave » 20 Jan 2015, 16:20

He balen dat ik dit topic vorige week gemist had. Ik was nog regelmatig nieuwsgierig hoe het je verging en vond het forum door jouw afwezigheid echt iets missen (niets ten nadele van de rest hoor!) Heb geen idee of je de berichtjes hier nog leest, maar ik wil jou en je vrouw ook alle goeds wensen en bedanken voor alle inzet en enthousiasme van de afgelopen jaren! Daarnaast uiteraard ook nog steeds voor de uitnodiging destijds om samen de Bowmore tasting en VIP sessie op het IWF in Den Haag bij te wonen. Ik heb daar toen echt van genoten en vond het super om je in levende lijve te ontmoeten en te spreken. Ik zal dat denk ik niet snel meer vergeten! :hoedaf
0 x

KSB66
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor KSB66 » 28 Nov 2015, 10:16

Piet jonguh, :shock:
Ik klik eens verder dan de usa sectie en zie nu pas al die ellende van het afgelopen jaar wat je is overkomen.
Zo'n bacteriéle infectie is niet te onderschatten( een vriendin van me is na een infectie op vakantie al 4 jaar aan het revalideren na bijna verlamt te zijn). Ondanks dat je mensen niet meer spreekt of ziet ga je er vaak automatisch van uit dat het toch wel goed met ze gaat, hoe naief van mij.
Ik hoop dat je uiteindelijk weer alles op de rit krijgt. Goed besluit om je whisky te verkopen. Het is maar whisky. Gezondheid boven alles.
Groeten Bas
1 x

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”