Even voorstellen
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Re: Even voorstellen
Welkom Erdogan! Leuk maandag kennis gemaakt te hebben en dat je hier ook actief gaat worden!
De meesten van ons staan zeer open voor alles wat nieuw en bovenal goed is
De meesten van ons staan zeer open voor alles wat nieuw en bovenal goed is

0 x
Tomh schreef:Welkom! Veel plezier op het forum!
Bedankt, ik had eerder op het forum moeten komen..
1 x
defeatless schreef:Hoi Erdogan,
Leuk je hier ook weer tegen te komen! We hebben elkaar al wel eens op een festival ontmoet, maar dat zal wel voor velen hier gelden
Het is best een klein wereldje..
0 x
Whisky-ettenleur schreef:Erdogan schreef:Hallo, ik ben Erdogan. Vandaag hier ingeschreven, na het ontmoeten van een fijne actieve whisky forum lid..
Ik vind het vooral leuk, om de bijzondere ambachtelijke micro-distilleerderijen naar NL te halen.
Welkom op het forum!![]()
bijzondere ambachtelijke micro-distilleerderijen???
Hoi, ik probeer de beste micro-distilleerderijen eruit te pikken met mooie producten. Momenteel zijn dat ze van: Säntis Malt, Langatun Distillery en The Lakes Distillery (vierde is onderweg..)
0 x
- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

Erdogan schreef:Whisky-ettenleur schreef:Erdogan schreef:Hallo, ik ben Erdogan. Vandaag hier ingeschreven, na het ontmoeten van een fijne actieve whisky forum lid..
Ik vind het vooral leuk, om de bijzondere ambachtelijke micro-distilleerderijen naar NL te halen.
Welkom op het forum!![]()
bijzondere ambachtelijke micro-distilleerderijen???
Hoi, ik probeer de beste micro-distilleerderijen eruit te pikken met mooie producten. Momenteel zijn dat ze van: Säntis Malt, Langatun Distillery en The Lakes Distillery (vierde is onderweg..)
Ok, en wat zijn het precies??
0 x
- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

Welkom Erdogan,
Het zou wel leuk zijn als je wat meer verteld over wat je nu eigenlijk doet voor de kost op dit forum.
Het zou wel leuk zijn als je wat meer verteld over wat je nu eigenlijk doet voor de kost op dit forum.
0 x
Freddy schreef:Welkom Erdogan,![]()
Bedankt Freddy, zoals jij ook een liefhebber van whisky, in mijn profiel is te zien dat ik whisky professional ben. Dat is een groot woord... ik ben importeur van een aantal micro-distilleerderijen. Ik werk als consultant, want helaas is van de whisky niet te leven. Wat ik doe op dit forum, is momenteel vooral mailen met geïnteresseerden. Ik heb nog het een en ander gemaild in de volgende folder: viewtopic.php?f=7&t=409&start=15
Als je het leuk vind kan je het ook lezen. Ik hoop ook wat meer te leren over andere whisky's.
Wat doe jij voor de kost en op dit forum?
0 x
Erdogan schreef:Hallo, ik ben Erdogan. Vandaag hier ingeschreven, na het ontmoeten van een fijne actieve whisky forum lid..
Ook welkom namens mij
0 x
Barry1981 schreef:Erdogan schreef:Hallo, ik ben Erdogan. Vandaag hier ingeschreven, na het ontmoeten van een fijne actieve whisky forum lid..
Ook welkom namens mij
Dank je Mr.Iceman
1 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”