Even voorstellen: whiskilicious
-
Whiskilicious
- Actief lid

Even voorstellen: whiskilicious
Ben ook nieuw hier. Alhoewel ik al een paar keer eerder op deze site terecht kwam in het kader van wat opzoekingswerk.
Ik ben Youri en voor het eerst echt in contact gekomen met whisky in 1996 denk ik. Mijn vriendin won toen - via Knack - een whisky tasting voor mij. Deze ging door in hun gebouwen in Brussel, langs de ring. Een aantal merken herinner ik mij nog van m'n eerste tasting toen: een Port Ellen, Macallan en GlenRothes. De tasting werd door de Whisky house samengesteld.
Daarna heb ik mijn eerste stappen en aankopen gedaan in de whisky wereld.
Daarna is het een aantal jaren wat rustiger gebleven wegens tijdgebrek. Door de organisatie van een aantal tastings door een lokale whisky-winkel: Malts@Home er weer volledig ingerold. Sindsdien ging het goed voorruit en zijn we een eigen whiskyclub gestart: MaltMen. We zijn nu aan ons tweede seizoen toe en hebben reeds heel wat mooie whisky's geproefd en laten proeven!!
Ik hoop hier nog heel wat te kunnen opsteken!!
Groeten,
Youri
Ik ben Youri en voor het eerst echt in contact gekomen met whisky in 1996 denk ik. Mijn vriendin won toen - via Knack - een whisky tasting voor mij. Deze ging door in hun gebouwen in Brussel, langs de ring. Een aantal merken herinner ik mij nog van m'n eerste tasting toen: een Port Ellen, Macallan en GlenRothes. De tasting werd door de Whisky house samengesteld.
Daarna heb ik mijn eerste stappen en aankopen gedaan in de whisky wereld.
Daarna is het een aantal jaren wat rustiger gebleven wegens tijdgebrek. Door de organisatie van een aantal tastings door een lokale whisky-winkel: Malts@Home er weer volledig ingerold. Sindsdien ging het goed voorruit en zijn we een eigen whiskyclub gestart: MaltMen. We zijn nu aan ons tweede seizoen toe en hebben reeds heel wat mooie whisky's geproefd en laten proeven!!
Ik hoop hier nog heel wat te kunnen opsteken!!
Groeten,
Youri
0 x
Re: Even voorstellen: whiskilicious
Hartelijk welkom.
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

- Dram The Man
- Top bijdrager

Eerst en vooral welkom.
Een Port Ellen, een Macallan en een Glenrothes als eerste kennismaking met whisky... dat kan telllen!
Een Port Ellen, een Macallan en een Glenrothes als eerste kennismaking met whisky... dat kan telllen!

0 x
Dram The Man @ Whiskybase
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
tjemig
port ellen gedronken.. wow. ik drink al heel at jaartjes islay, maar dat is me nog niet gelukt
port ellen gedronken.. wow. ik drink al heel at jaartjes islay, maar dat is me nog niet gelukt
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

Welkom!
Er is al eens een Port Ellen opgenomen geweest in een HWF-VBT.
Dat was voor een aantal leden ook de allereerste PE.
JacobaEd schreef:tjemig
Er is al eens een Port Ellen opgenomen geweest in een HWF-VBT.
0 x
- Dram The Man
- Top bijdrager

totalatool schreef:Welkom!
Er is al eens een Port Ellen opgenomen geweest in een HWF-VBT.Dat was voor een aantal leden ook de allereerste PE.
En het is bijna zover... HWF VBT-6. Wie weet zit er terug een Port Ellen bij!
0 x
Dram The Man @ Whiskybase
-
Whiskilicious
- Actief lid

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”