hallo mede liefhebbers:.... H2ObanP
hallo mede liefhebbers:.... H2ObanP
Ben H2ObanP, althans dat is de nick, want officieel heet ik,.........Nick. Yeah wright, whatever.
De bedoeling is dat ik hier, net als jullie LOL beleef aan het forum en dat ik En passant nog wat wijzer wordt of dat ik wellicht wat van mijn kennis kan delen. Zal wel m'n onderwerpen eruit pikken, ben niet zo'n - met alle respect - frequent forumbeest.
Nou, veel meer zal ik er niet van maken in deze posting. Bewaar mijn typelarij maar voor belangrijker zaken, een goede vraag of antwoordt bijvoorbeeld.
Greettzz,
De bedoeling is dat ik hier, net als jullie LOL beleef aan het forum en dat ik En passant nog wat wijzer wordt of dat ik wellicht wat van mijn kennis kan delen. Zal wel m'n onderwerpen eruit pikken, ben niet zo'n - met alle respect - frequent forumbeest.
Nou, veel meer zal ik er niet van maken in deze posting. Bewaar mijn typelarij maar voor belangrijker zaken, een goede vraag of antwoordt bijvoorbeeld.
Greettzz,
0 x
For once in my live, i had the pleasure to own and drink a bottle of 30yo Macallan. I never dra(u)nk a better whisky since.
Re: hallo mede liefhebbers:.... H2ObanP
Welkom, Nick, ... Ben
Ik zag al wat forum-activiteit van je. Geen punt. Soms is iemand een maand stil of zoek en dan plots is tie er weer.
We houden van een actief forum maar een deel daarvan wordt echt gevormd door in-frequent actieven
P.s. Je doet er toch niet té veel water bij hé ?
Ik zag al wat forum-activiteit van je. Geen punt. Soms is iemand een maand stil of zoek en dan plots is tie er weer.
We houden van een actief forum maar een deel daarvan wordt echt gevormd door in-frequent actieven

P.s. Je doet er toch niet té veel water bij hé ?
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Piet schreef:P.s. Je doet er toch niet té veel water bij hé ?
0 x
For once in my live, i had the pleasure to own and drink a bottle of 30yo Macallan. I never dra(u)nk a better whisky since.
Welkom op het forum euh.. Nick!
Ik ben benieuwd naar het ontstaan van je naam. Ik zelf doe wel eens een drupje water of twee, drie in de whisky. Beetje afhankelijk wat ik drink. Soms geeft het de whisky wat extra's ..zodoende.
Ik ben benieuwd naar het ontstaan van je naam. Ik zelf doe wel eens een drupje water of twee, drie in de whisky. Beetje afhankelijk wat ik drink. Soms geeft het de whisky wat extra's ..zodoende.
0 x
He Nick,
Welkom hier!
Welkom hier!
0 x
Life is too short to drink bad whisky
thx, sofar.
Teveel is - zoals gezegd - niet goed, een paar drupjes daarentegen kan het Aroma in een Whisky naar boven halen en daarmee verfijnen.
Teveel is - zoals gezegd - niet goed, een paar drupjes daarentegen kan het Aroma in een Whisky naar boven halen en daarmee verfijnen.
0 x
H2ObanP schreef:Teveel is - zoals gezegd - niet goed, een paar drupjes daarentegen kan het Aroma in een Whisky naar boven halen en daarmee verfijnen.
Zie ook Aanlengen met water ?
De opmerking van Jock daarin vind ik heel sprekend: viewtopic.php?f=88&t=93#p277
P.s. Uit je onderschrift maak ik op dat je een zoekende in de woestijn bent ? ... althans een zoekende in de whisky wereld woestenij...
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
-
johan brugge
- Forum goeroe

Hallo Nick. Welkom op dit forum!
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
He!
Welkom hier! Misschien moeten we je maar gewoon H20banP noemen, ipv Nick, Ben, whatever
Welkom hier! Misschien moeten we je maar gewoon H20banP noemen, ipv Nick, Ben, whatever

0 x
Maakt mie nix uut! Nick of nickname (H2ObanP) allebei is goed.

0 x
- Topvoerder
- Actief lid

Welkom op dit forum Nick!
Ook uit het oosten (oftewel: uut het ooooooosten) des lands?
H2ObanP schreef:Maakt mie nix uut! Nick of nickname (H2ObanP) allebei is goed.![]()
![]()
Ook uit het oosten (oftewel: uut het ooooooosten) des lands?
0 x
Hallo Water, welkom op dit goede forum
Nee hoor, geintje, je echte naam is immers Nick, hè,van nickname! Nee, 't is me allemaal volkomen duidelijk hoor, Ben
Maar mijn welkom aan jou is echt, honderd procent en ik hoop, dat je 't hier naar je zin hebt en dat we nog maar veel van je mogen horen
H2ObanP, 't kan ook nog betekenen ha, 2 oban please.
Enjoy yourself, NN
René
Nee hoor, geintje, je echte naam is immers Nick, hè,van nickname! Nee, 't is me allemaal volkomen duidelijk hoor, Ben
H2ObanP, 't kan ook nog betekenen ha, 2 oban please.
Enjoy yourself, NN
René
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Volgens mij staat het gewoon voor 'geen water in de whisky' (H2O ban), maar die 'P' ...
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
johan brugge schreef:Volgens mij staat het gewoon voor 'geen water in de whisky' (H2O ban), maar die 'P' ...
Zou best 'ns kunnen, Johan. Misschien " verban de, de, de......Peat, niet Piet
, maar PEAT!
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”